|
|||
|
|||
Sleutelruimte te Vlaardingen aangeboden
Ik ben bezig met een groot bedrijfspand in Vlaardingen waar ik afsluitbare garageboxen in wil plaatsen.
Deze garageboxen zullen voorzien zijn van electriciteit, tevens is er de beschikking over stromend water. Er zal ook een hefbrug komen te staan, waar elke huurder vrij kan sleutelen. De afmetingen zullen ongeveer 4,5 bij 3,5 meter zijn. De prijs zal tussen de 200 en 250 euro per maand zijn. Natuurlijk zijn de boxen ook als opslagplaats te gebruiken. Is hier vraag naar? Zo ja, mail of bel me even, en wie weet huur je binnenkort een mooie garagebox in Vlaardingen! |
|
|||
|
|||
Das toch serieus geld per maand!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
da's een hoop geld, zeker voor die afmetingen !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
ik dacht hey vlaardingen das relaxt...
alleen wordt het een beetje duur, heb nu 160m2 voor € 450,- als het richting die prijs gaat komen voor dezelfde afmeting gaan we gelijk over.
|
|||
|
|||
sterker nog koop een box en voor die 250 euro kun je makkelijk een extra hypotheek nemen .. Met huren wordt het nooit van jezelf..
Voor grotere vierkante meters kan de prijs ok zijn.. Maar voor deze meters is het zwaar over... |
|
||||
|
||||
Dan heb je alleen een box, nu kan je ook onbeperkt gebruik maken van een brug/sleutelruimte als ik het zo lees.
Ik maak hierop uit; Gedeelde Brug met sleutelruimte én een afsluitbare garagebox in hetzelfde pand.
|
|||
|
|||
Quote:
precies |
|
||||
|
||||
Dit klinkt wel interessant, ik zal het eens even met een vriend van me overleggen.
|