#1
|
||||
|
||||
Verschil Polo/Polo GT motoren.
hee, weet iemand waar het vermogenverschil zit bij de gewone polo motor en de polo GT motor (GK) ik de kpo? nokkenas enzz? Mvg thom..
|
#2
|
||||
|
||||
zuigers, nokkenas, ontsteking en nog wat kleine zaken.
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#3
|
|||
|
|||
.
__________________
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 13:42. |
#4
|
|||
|
|||
en de 1300 2G is dat hetzelfde als de motor van een GT???
|
#5
|
|||
|
|||
Quote:
neje 2g die motor zit bvb ook in men vriendin haar golf 2 |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
En zuipen die veel bij goede carbu afstelling? en de prestaties (origineel)? Topspeed? |
#7
|
|||
|
|||
.
__________________
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 13:42. |
#8
|
||||
|
||||
wat moet ik allemaal doen om het vermogen van een orginele motor overeen te krijgen met de GT motor? het moet wel gewoon thuis kunnen, dus zonder freesbank enzo, sproeiers opboren ofso?
|
#9
|
|||
|
|||
.
__________________
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 13:43. |
#10
|
||||
|
||||
nou ik bedoel als ik de motorkap open zou trekken moet de indruk zijn, hee die is orgineel snap je?
|
#11
|
|||
|
|||
Quote:
hangt beetje af van de historie van de wagen vorige golf (1988) was een mh blok 1.3 n deed 350km me naftbak en deze (1990) is een 2g blok en doe er tusse de 650en de 700 met naftbak |