|
|||
|
|||
Lupo 1.4 16V
Merk : Volkswagen
Type : Lupo Motorinhoud : 1.4 16V 75pk Bouwjaar : 1999 Kilometerstand : 152.000km (wordt nog mee gereden) Opties: Airco (Recent nieuw afgevuld) Airbags Stuurbekrachtiging enz Extra´s: Schroefset Weitec Hicon GT TDI look rvs uitlaat vanaf de kat, custom made by Jelmer Zwarte koplampen, knipperlichten, zijknipperlichten Xenon 10.000K Aerotwin ruitenwissers Xenon starter is stuk, heb een nieuwe hiervoor. Auto wordt verkocht met orginele stalen velgen, en de originele achterlichten. Vraagprijs: 5250 euro Last edited by VW_Mannetje : 12-02-2009 at 20:57. |
|
|||
|
|||
Uppie!
|
|
|||
|
|||
Heb je die velgen nog en wat wil je er voor hebben?
Greets Joost |
|
|||
|
|||
Velgen zijn al verkocht!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Helaas, zijn hele dikke velgen! Beetje off-topic.. maar heb je misschien een adres waar ik deze velgen vandaan kan halen? |
|
|||
|
|||
Ja, dat vond ik ook!
Volgens mij bestaat er een site genaamd, www.htn-felge.de en anders die naam even googlen |
|
|||
|
|||
Quote:
Hier ga ik even kijken voor een gave set Wat een mooi spul zeg! Heb jij ze daar ook gekocht? |
|
|||
|
|||
Nee, heb ze via iemand vd Lupoclub gekocht vorige zomer.
Tevens een upje! |
|
|||
|
|||
Up!
|
|
|||
|
|||
4999 euro!!!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Prijs is een vraagprijs mensen!
|
|
|||
|
|||
Omhoog!
|
|
||||
|
||||
Net iets boven mijn budget .
|
|||
|
|||
Ik ga volgende week de originele uitlaat weer plaatsen, dus zal de auto weer iets goedkoper worden
Meer info mag je via een prive berichtje sturen hoor. |
|
|||
|
|||
Slotje aub!
|
|
||||
|
||||
Die arme jongen wil toch maar wel houden