|
|||
|
|||
2 vraagjes m.b.t. wielen
Hallo
Ik ben op zoek naar andere velgen voor mijn golf 1 cabrio (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=50460). Ik ben van plan om 16" velgen zonder banden aan te schaffen, zodat ik zelf nog nieuwe Dunlop SP9000 195/40-16 kan aanschaffen. (Tenzij er natuurlijk al vrij nieuwe banden om de velgen zitten). Vraag 1: Ik heb al bij Bolku tuning geïnformeerd of zij de banden om de velgen kunnen spannen en de wielen kunnen monteren onder de auto, maar helaas doen zij niets met wielen. Weten jullie toevallig een goede garage (liefst Nijmegen en omstreken) waar ik dit kan laten doen? Of kan dat gewoon bij vrijwel alle garages? Vraag 2: Hebben jullie misschien een leuke suggestie qua velgen (prijs max 600)? Ik heb er toch maar voor gekozen het te houden op steek 4x100, aangezien ik eerst nog porsche C2 velgen op het oog had. Uiteindelijk heb ik toch geen zin in gedoe met adapters of verbreders etc. Mijn voorkeur gaat uit naar 7J voor en 8J achter. Om toch maar iets van smaak aan te geven (en ook gezien de prijs): het worden het geen BBS velgen. Dit vind ik persoonlijk mooie velgen. Advertentie: "Rh kes, 14 duim vooraan 7, achteraan 8 breed Bandjes zijn van Continental 195/40...op de 8 staan ze mooi getrokken, heb er ongeveer een kleine 2000km mee gereden, dus praktisch als nieuw, nieuwe adapters van rh ijn er ook bij. Boordjes zijn mooi gepolierde en er zijn alu ventieltjes bij". (Ik snap alleen niet waarom hij het in de advertentie over adapters heeft ) Bedankt Grtz Maarten Last edited by Golf_MK1 : 08-06-2009 at 15:21. |
|
||||
|
||||
Vrijwel elke garage die apparatuur heeft voor het monteren van banden zal dit doen.
Een setje 16" 7j en 8j zal moeilijk te vinden zijn. Vind je 15" geen mooiere maat voor je cabrio? Misschien bedoelt hij in zijn advertentie spoorverbreders (ik kan de advertentie niet zien, want ik ben geen lid, dus het is maar een gok). |
|
|||
|
|||
Ah oké dan, Bedankt!
Ik zal even de link vervangen door de foto zelf Ja 15" kan ook..maar dan is het wel mooier om de auto wat te verlagen he? |
|
||||
|
||||
Misschien is dit iets voor je: http://link.marktplaats.nl/254046219
Velgen zijn wel allemaal in dezelfde breedte (7,5j) |
|
|||
|
|||
Quote:
Zeker goede suggestie qua velgen! Alleen denk ik dat voor 7,5 iets te breed is (?) en ik ben op zoek naar velgen zonder banden (tenzij z.g.a.n. 195-40 zijn). Bedankt |
|
|||
|
|||
Weet trouwens iemand de (volledige) naam/type van die velgen op de foto's?
|
|
||||
|
||||
Denk ook dat 7,5j te breed is voor.
RH cup velgen zijn het op de foto's. |
|
|||
|
|||
Quote:
Thx! |
|
||||
|
||||
Kijk ook eens naar Brock (B2) en Borbet (type t) velgen, die lijken daar op.
Last edited by Kaj_A : 08-06-2009 at 17:48. |
|
|||
|
|||
Quote:
Oké zal ik doen! Thx voor de tip |