|
||||
|
||||
Back to the Future?
|
||||
|
||||
zulke gasten moet je iets barbaars mee doen
|
|
||||
|
||||
wel leuk dat je zoveel fantasie heb om dit te doen.
jammer van de rocco.
|
||||
|
||||
He-le-maal super de 1 die bouwt een rat, de ander schuift hem in de cross, en een creatieveling bouwt zn eigen Delorean
Zwijgen is goud. Vertel mij wat. Last edited by loco-vr6 : 05-06-2009 at 12:31. |
|
||||
|
||||
Ik zie geen stekkers om storing uit te lezen !
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Het idee is wel geinig, maar de afwerking vind ik niet zo.
De scirocco komt misschien nog wel het dichtste in de buurt van de DeLorean DMC-12 qua model. Ze zijn ook van dezelfde ontwerper trouwens. |
|
||||
|
||||
afgelopen maandag in Ruinen stond wel een echte!
|
||||
|
||||
iemand al geprobeert de site op te zoeken die op de motorkap staat????
ik wordt maar niet wijs uit het laatste teken. www.vwa.co.uk www.vwar.co.uk vwat, vwak, blablablabla vindt van alles, maar snap niet wat hun bedoelling was.....
|
||||
|
||||
Quote:
ik dacht van niet. maar voordat ik mijn mond open doe, wie is die ontwerper? Edit: Giugiaro heeft idd de dmc-12 ontwikkeld. en ik weet dat hij ook de scirocco 1 heeft gedaan, maar het final design van de scirocco 2 is door volkswagen in-house getekend. (giugiaro heeft er wel heel veel studies op los gelaten) Last edited by 1982kameiX1 : 05-06-2009 at 12:59. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
best nog veel van die dingen in nederland!
|
||||
|
||||
Bij mij in de buurt is een Delorean garage
Dus heb er ook wel eens 4 a 5 bij elkaar zien staan Zo'n ding is gewoon compleet van RVS gemaakt. dus plamuren en bijspuiten is er niet bij..
|
||||
|
||||
ik zit veel in de auto`s en autosport maar ik heb er nog nooit een in het echt gezien helaas
ik vind ze wel super hoor die delorean dmc... beetje jammer van de rocco maar goed wel creatief en dat is ook wat waard vind ik! tis tenminste geen tupperware, dat is pas een auto verzieken!
|
||||
|
||||
Quote:
uhh wim? http://forum.delorean.nl/showthread...&pid=705#pid705
|
||||
|
||||
lol
|
||||
|
||||
op de erasmus universiteit stond er ook altijd een, weet niet of hij van een student of docent was..
|
||||
|
||||
Nog steeds nieuw te koop:
http://www.delorean.com/newbuild.asp
|
||||
|
||||
Naar mijn weten is de body van RVS
Ik heb er zelf wel eens een paar daar zien staan, maar nooit van dichtbij bekeken. Ze hebben het over een frame? mischien bedoelen ze daar het chassis mee die dan mogenlijk wel van staal is? Het was mij verteld door een kennis van die Delorean garage
|
||||
|
||||
We zijn nu echter ruim 25 jaar verder en in die 25 jaar is er veel gebeurt. Ten nadele van deze wagens zijn er, met name in Nederland, veel autos die (te)weinig onderhoud hebben gezien. Omdat er tot voorkort weinig kennis beschikbaar was over deze wagens wisten eigenaren vaak niet welk onderhoud nodig was met als gevolg dat de staat van de wagen achteruit ging. DeLoreans hebben welleswaar een body van roestvrijstaal , maar dat betekent niet dat ze onverwoestbaar zijn. Motorisch gezien zijn DeLoreans zeer goed, de PVR motor is een goed doorontwikkelde motor met een lange history maar veel componenten eromheen kunnen voor problemen zorgen bij nalatig onderhoud. Met name het koelsysteem en de electronica zijn bekende zwaktepunten van een DeLorean. Maar ook de ophanging van de DeLorean heeft na 25 jaar zijn beste tijd gehad en dat kan vervelende gevolgen hebben als daar niet bijtijds wat aan gedaan word. Dit kunnen allemaal erg dure reparaties zijn. Koop je dan ook een DeLorean met een onbekend onderhouds history, houd er dan rekening mee dat er voor enkele duizende euro's nog aan gesleuteld moet worden.
Let bij de DeLorean er op dat het RVS plaat werk maar losse panelen zijn en niet veel vertellen over de staat van de wagen. De body van een DeLorean is een grote "plastieke" bak die rust op een stalen frame. Het is zeker aan te raden te vragen of je de DeLorean op een brug mag zetten of minimaal op te krikken zodat je dit frame kunt bekijken. Het frame is namelijk in een soort hars gecoat en deze hars laag is na 25 jaar meestal niet erg goed meer. Het stale frame wil dan ook nog wel eens gaan roesten en als dit niet optijd gerepareert word kunnen dat dure zaken worden.
Oldy: VW Scirocco LS '74 Daily: Audi 80 2.8 Quattro Project: VW Scirocco GT(i) Last edited by Wim. : 16-06-2009 at 17:20. |