Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 06-04-2009, 17:23
Losha Losha is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 202
Default dynamo probleem

een beetje open deur, maar toch ...

de lagers van mijn dynamo zijn gaar
wou deze vervangen, dus dynamo eraf

van de 4 boutjes wil een er niet uit .. dus weer terug erin dat ding
nu het probleem:

de moer van de D+ zit vastgerot, de bout is nu verdraaid in de dynamo (ik weet niet hoe die intern is aangesloten maar ik ben bang dat ie daar eraf ligt nu)
als je nu de sleutel op contact zet, brand de accu-led ook niet meer

addendum:

net even gemeten
blauwe draad zelf is nog heel (iig tot aan de dynamo)
hoe meet ik of ie intern nog contact heeft ?
contact eraf: accu 12,4
starten, even gas, gaat naar 13,7..hij laad dus toch nog wel ?

ik snap niet helemaal hoe dat laadstroomcontrole gedoe (D+/ blauwe draad) werkt, kan iemand mij dat uitleggen

(echt blij wordt ik steeds van die gammele oude meuk, wil je een ding fixen vind/veroorzaak je 2 nieuwe problemen )
__________________
HeliosBlauw past bij jou.

Last edited by Losha : 06-04-2009 at 19:11.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 00:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum