#1
|
|||
|
|||
waar opletten bij plaatsen van cilinderkop
Voor de 2 de keer plaats ik een nieuwe koppaking. zal eventjes kort mijn verhaal uitleggen. vorige maand heb ik alles gedemonteerd van mijn gti 8v pb de gti ging nog goed maar wou toch eens nieuwe koppakking plaatsen omdat er wat druk op mijn leidingen kwam. dus wat heb ik gedaan cilinderkop laten vlakken, nieuwe koppakking al nieuwe dichtingen die rond de kop zitten dus dan maar samen plaatsen alles volgens de papieren met moment sleutel alles goe aangetrokken zoals de volgorde op papieren nu dat alles te samen zit hem doen starten geen probleem alles oke maar veel druk op mijn water en nog steeds witte rook achter een maand rijden plots veel witte rook en mijn water ging steeds weg dus niet goed! heb hem terug uit elkaar gehaald. wat ik zie is aan de koppakking toch wel iets kleins moeilijk uit te leggen.
ik dacht aan mijn kop die kapot is mijn vraag: nu heb ik een geriviseerde kop gekocht + nieuwe koppakking wat doe ik best voor ik ze plaats? Last edited by scarie : 20-04-2009 at 11:48. |
#2
|
||||
|
||||
onderblok goed schoon schuren, en nieuwe kopbouten gebruiken
en misschien zat er idd een scheur in je kop, maar misschien zit er ook wel een scheur in je onderblok...
__________________
Scirocco 2 GT 1.9TDI '82 daily Scirocco 2 GT16v '88 Scirocco 2 CL 1.5 automaat '81 Scirocco 2 GTX 1.8i '89 Scirocco 2 Kamei X1 1.6 '82 |
#3
|
|||
|
|||
gisteren de onderblok geschuurd.
hoe kan ik dit zien dat er een scheur in mijn onderblok zit? |
#4
|
|||
|
|||
morgen heb ik nieuwe bouten.
|
#5
|
||||
|
||||
hier ben ik ook benieuwd naar.
hoe scchuur je het onderblok goed glad? schuurpapiertje?
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |