|
||||
|
||||
29 Maart - How Tuning Day 6 ~ Anderlecht (B)
Wilde in eerste instantie zondag naar Assen gaan, maar mijn broertje kwam met onderstaande meeting als vervanger.... Zag hem nog niet op de lijst hier erbij staan, maar misschien wel de moeite waard.
Gaan er nog meer?? Gr, Ronald Quote:
|
|
||||
|
||||
Ja wij gaan ook met een paar auto's
Schijnt naar horen een hele mooi meet te zijn. Veel vag wagens, en het is wel een speciale plek zo een overdekte parkeergarage
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk rijd ik met TCZL mee met de corrado, helaas zonder de Audi velgen.... Sorry Ronald
|
||||
|
||||
Quote:
Kan je de verkoop niet een paar dagen uitstellen?? Had ze graag nog in real-life willen zien. Naar mijn mening een van de mooiste combi's die ik op een Corrado heb gezien. |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks Maar diegene wilde al zo snel mogelijk het setje komen ophalen, dus helaas...
|
||||
|
||||
Ik heb van voorgaande jaren op cleaned veel klachten gelezen over deze meeting mbt de harde muziek van een select gezelschap bezoekers.
Mensen gingen van ellende naar huis omdat ze het gebonk niet aan konden horen. Ik lees echter ook op cleaned dat hier dit jaar streng tegen op wordt getreden. De auto's op de foto's zijn wel altijd van hoge kwaliteit. Ben erg zelf nog nooit geweest en ga enkel af op de reacties van anderen. De cabby is nog niet meeting klaar maar misschien toch even met de octavia heen ???? Last edited by classic-edition : 23-03-2009 at 12:00. |
|
|||
|
|||
ik ga er ook heen samen met nog een aantal vw's van de club.
|