|
||||
|
||||
Nieuwe Aanwinst :)
Hallo,
Hierbij plaats ik even foto's van mijn nieuwe aanwinst. De auto is hier wel bekend maar dacht een paar foto's kunnen geen kwaad Gister morgen gelijk even aan het fohnen geweest, "vr6 club Holland" eraf en ABT er weer op Het is dus een 3.0 Abt, er is veel aan de motor veranderd en dat kun je duidelijk merken ook. Er hoeft niet veel aan te gebeuren maar wil wel een paar dingen doen. Op de deuren zitten aan elke kant een lelijke plekken en die worden gespoten. De grill wordt vernieuwd i.v.m. een deukje En wil de auto voorzien van een zwart leren interieur grts Ronald
Golf III vr6 3.0 ABT Golf 1 1.9 TD 83 Last edited by gti-pirelli : 08-03-2009 at 19:02. |
|
||||
|
||||
Ha die ronald maar even snel je nieuwe auto voorstelen ziet super uit maar dat had ik van deweek al gezegd! Moet alleen even een andere lucht filter op voor het geluid
Groeten wim
|
|||
|
|||
Leuke vr6, succes ermee !
|
||||
|
||||
Ha die Wim, ja komt helemaal goed, verder laat ik alles origineel
|
||||
|
||||
Quote:
dank je
|
||||
|
||||
moest je hier dat interieur voor hebben dan?? gr
|
|
||||
|
||||
netjes
veilige km's ermee.
|
|||
|
|||
nette auto ziet er strak uit
|
|
||||
|
||||
... ik krijg weer flashbacks... Doodzonde dat ik die van mij heb weggedaan... Alleen dat geluid al...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ze zijn nog wel te koop hoor Ik kon normaal ook geen afscheid nemen van mijn type1 gti, alleen heb ik gelukkig nog een type1 diesel dus dat verzacht de pijn.
|
|||
|
|||
Mooie nette VR6.
Wat is er ABT aan??? Staat het ook in het blok gegraveerd???? (links op het blok) Deze dus http://www.volksforum.com/forum/sho...7&highlight=abt Last edited by Domi : 09-03-2009 at 18:25. |
|
||||
|
||||
Hey Domi,
Aan deze auto is veel ABT Er staat inderdaad een stempel in de cilinderkop. Bij ABT hebben ze de volgende dingen veranderd. In en uitlaatpoorten bewerkt Nieuwe kop Scherpere nokkenassen Andere krukas Computer aangepast en nog meer maar dat moet ik nog vertalen De auto heeft 50 pk meer dan een standaard vr6 Mede dankzij het logo op de achterkant
|
||||
|
||||
doe mij ook zo een logo dan
|
|||
|
|||
jah is wel handig tunen alleen embleem erop
zal wel lekker vlammen
|
||||
|
||||
Leuke VR6! Veel plezier ermee
Maar dat gaat vast wel lukken. |
|
||||
|
||||
Collega van me heeft nog een zwart lederen interieur te koop evt...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
vet bakske, zit er al een verlaging op?
succes ermee... |
|
||||
|
||||
Quote:
schroefset |
|
||||
|
||||
schroefset inderdaad
vandaag even achter een andere stoel aan gebeld, dus eerst deze even klaar maken en dan later waarschijnlijk leer, grts
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met de aankoop, ziet er goed uit