|
||||
|
||||
Opruiming: Golf2, Corrado
Ik ben de zolder aan t opruimen:
Golf 2: 2x golf2 pedalenset €25 ps tank golf2 €40 Rembooster golf2 gti 8v €25ps Stuur voor dunne as €10 Achteras golf2 gti 8v €75 Tellers: corrado vr6 €35, mk2 8v nieuwtype €30, mk2 8v oudtype €25 Corrado: Div schakelaars va €5 (spiegel, licht en elecramen knoppen al weg) kofferbakmat €20 Dashboard compleet vr6 €75 Deurpanelen met pioneer boxen €40 Zonnekleppen wit €10 Verf moonlight blue €20 Gordels €20 Raammechanismen elec. € 30 Achterlichten €25 Spoiler mechanisme €20 Mistlicht Li €15 Kleine onderdelen kunnen verstuurd worden, kosten koper. Af te halen onder de rook van Alkmaar. Meerdere spullen = korting. graag reactie via PM mvg Mike Last edited by Hight : 10-06-2009 at 22:51. Reason: onderdelen toegevoegd |
|
||||
|
||||
Hallo,
Waar woon je ergens ?? heb interesse in de GTI achteras... Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
mvg Mike |
|
||||
|
||||
heej
Vraagje heb je toevallig nog een stappenmotor liggen van een PF motor, of doe je de stappenmotor die nog op die motor zit die je wegdoet weg? Groet |
|
|||
|
|||
vraagje
heb jij misschien nog een contackltslot en sleutels en cq de deurslot van de zelfde sleutel nog vriendelijke groet
|
|
||||
|
||||
Quote:
motor gaat alleen compleet weg. Quote:
van wat voor auto ? mvg Mike |
|
|||
|
|||
heb jij nog een goed schakelaartje liggen voor de spoiler van een corrado te bedienen?
Met de voetjes niet afgebroken? greetz |
|
||||
|
||||
ehh zal morgen even voor je kijken..
mvg Mike |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb m gevonden, helemaal heel. tevens up. mvg Mike |
|
|||
|
|||
hoeveel moet die kosten en kan je die opsturen naar België?
greetz |
|
|||
|
|||
heb nog steeds interesse
prijs en gegevens mag je altijd doormailen of via pm brecht_vh@telenet.be greetz |
|
|||
|
|||
stuur vr6
wat is de staat van het stuur??
|
|
|||
|
|||
heb je de achterbrug nog?
kan ik eventueel de remmerij los kopen? |
|
|||
|
|||
hallo?
|
|
||||
|
||||
hallo
achteras gaat alleen compleet weg, anders zit k met de rest. mvg Mike |
|
||||
|
||||
je kan ook gewoon reageren op me pm, dan blijft t hier overzichtelijk...
mvg Mike |