|
View Poll Results: Ik kom met, | |||
1 Persoon | 0 | 0% | |
2 Personen | 2 | 100.00% | |
3 Personen | 0 | 0% | |
4 Personen | 0 | 0% | |
Voters: 2. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Voorpremiere "Herbie Fully Loaded" 2 Juli !!!
Eindelijk is hij erdoor! Wij kunnen als eerste de nieuwe Herbie Fully Loaded als eerste in Nederland (digitaal) bekijken op 2 Juli. De film komt eigenlijk 6 Juli uit, maar dankzij de Cinemec in Ede is het mogelijk om deze film als eerste dus te zien. De welkomshal zal helemaal in het teken staan van de kever, en er zullen een aantal kevers binnen staan, waaronder een witte 61er die door de distributeur geleverde orginele Herbie stickers wordt voorzien!
Het wordt dus zaterdag 2 Juli gehouden in de 'Cinemec' in Ede langs de A12, entree is 10 euro inclusief een welkoms hapje en drankje, en de film begint om 16.00, en het is dus leuk als we om een uur of 15.00 verzamelen op het parkeerterrein. Er is een grote parkeerplaats zijn waar alleen kevers ed. mogen staan. Andere auto's kunnen op de andere parkeerplaats gezet worden. Kom dus 2 Juli massaal naar Ede, want deze film is voor jong en oud! Groeten, LoCal Boxers, Veenendaal Ps. Ik heb er een poll van gemaakt, zodat er rekeing mee kan worden gehouden hoeveel mensen er zullen komen. |
|
||||
|
||||
Quote:
en hoe zit t dan met de mensen die op de keversite ook de poll invullen???
|
||||
|
||||
Die moeten hier de poll dan niet invullen, maar dat zullen ze denk ik wel begrijpen.
Greets, Sander |
|
||||
|
||||
ik kom niet, maar zou dat toch graag aan willen geven m.b.v. de poll :P
|
|
||||
|
||||
Haha, lekker bijdehand. Ja jij mag alleen hier stemmen :biggrin:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom?? De poll is ervoor om te kijken hoeveel mensen er komen, en niet om te kijken hoeveel er wel niet komen!! |
|
||||
|
||||
Verder niemand meer?? ..........
|