|
|||
|
|||
Golf 2 "10 millionen" uitvoering te koop
Voor een collega in omgeving Breda bied ik deze mooie Golf 2 aan.
Indien iemand interesse heeft, neem contact op met Bas Rombouts (de verkoper) en niet met mij. Emailadres: romboutsbas@hotmail.com Gegevens van de auto: bouwjaar.datum 13 januari 1989 - motorinhoud 1600 cc - vermogen 53 kW - versnellingsbak: automaat - staat van de banden winterbanden zgan (ca 3000 km gebruikt) - kilometerstand 160 000 - onderhoudsstaat = goed, APK tot jan 2010 - originaliteit van de auto trekhaak aangebracht, stalen velgen met wieldoppen. Originele velgen niet erbij. - werking radio: antenne gaat niet meer automatisch, verder goed - wat zijn de mankementen in goede staat, sterretje in voorruit - er zijn een paar kleine spatjes roest aanwezig, niets ernstigs Alle boekjes zijn aanwezig bij deze auto, altijd dealer onderhouden geweest. Ik ken de auto persoonlijk en weet dat dit een goede nette auto is van een rustige weggebruiker (50+ collega). Het gaat niet om een afgetrapt model. Het betreft hier een originele Golf 2 speciale uitvoering met sportstoelen (origineel). Vraagprijs €1.750,- Foto's: Last edited by Sjoes 85 : 30-03-2009 at 13:51. |
|
|||
|
|||
Quote:
Nee Last edited by Sjoes 85 : 07-05-2009 at 12:01. |
|
|||
|
|||
upje voor deze mooie Golf 2!
|