|
||||
|
||||
Stuurbekrachtiging op JETTA MK2 bouwen
De vriendin heeft net haar rijbewijs gehaald is en erg blij met de JETTA..
MAARR: "hij stuurt te zwaar"... 195-45-14 op straat... ik was er wel bang voor maar goed... Het is een 1600cc automatic met carburateur 51KW Dus ik zou er graag een stuurbekrachtiging op willen bouwen (voor weinig) WAT past er en wat is makkelijk te vinden en PASKLAAR? Nodig: STUURHUIS POMP POMPSTEUN LEIDINGEN RESERVOIR POULIES? .............. .............. .............. Als ik wat vergeet graag ff bijvoegen Wat ik weet van mijn 35i zat er stuurbekrachtiging op "LIJKT" de motor hetzelfde 90pk 1800cc Mischien past de steun/dynamo en poulies wel en is het redelijk snel te fixen Als dat niet te fixen is moet hij maar de verkoop in voor een redelijke prijs... en opzoek naar een "nikszeggende" jap met automatico en servo..
|
|||
|
|||
Quote:
servo van een golf 2 zoeken molle heeft er volgens mij nog 1 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=71193 of een keer goed uitlijnen Last edited by Alberto : 07-07-2010 at 16:51. |
|
||||
|
||||
heb nog een komplete stuurbekrachteging liggen pm maar voor de prijs
|
|||
|
|||
Vergeet de stuuras met de 2 kruiskoppelingen niet
|