|
||||
|
||||
Is dit mogelijk?
Van mijn voorstoel " lost " vulling helemaal op met name de wang instapkant. Ik was gister toevallig op een sloperij heb ik even gekeken af er nog een goede stoel aanwezig was nee dus. bijrijders kant waren er wel. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is de linker kant kan overzetten naar de rechter kant alleen de vulling, moet ik wel een oplossing vinden voor de hendel om de stoel te kantelen. Is dit mogelijk??? Wie heeft dit al een keer gedaan
|
|
||||
|
||||
Ik heb het wel eens gedaan bij een GTI, dus ja, het kan
|
||||
|
||||
Bij recaro toch niet?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Oké bedankt voor je snelle antwoord hier kan ik weer verder mee Het gaat om de orginele stoelen dus geen recaro stoelen |
|
||||
|
||||
recaro kan ook origineel zijn :p
|
||||
|
||||
Ik heb het over de std GTi stoel, recaro heb ik geen ervaring mee
|
||||
|
||||
Bij Recaro stoelen kan het ook, daar vervang je echter niet de complete zitting(schuim) maar alleen het schuim van de wang in kwestie.
Het schuim van een GTI zitting is voor linker en rechter rechter stoel gelijk. Het basisframe ook, alleen zitten de hendels en pootjes anders gemonteerd. Zelf heb ik mijn stoel (Recaro) laten repareren (uitvullen) bij de Recaro-dealer in zwolle. Kosten: 35 euro Wat voor een GTI interieur heb je? Ik heb nog wel 2 hoofdsteunen liggen die je in de achterbank in kunt bouwen, dan heb je een interieur met 4 hoofdsteunen Hoeft niet veel te kosten, ligt bij mij toch maar in de weg. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ik niet nodig .Bedankt voor het anbod |
|
|||
|
|||
en wat denk je wie de stoelen van de gti (althans de 16v) gemaakt heeft ?
juist, recaro edit- ik heb deze erin, heb een keer de bekleding eraf gehad, zit keurig een recaro stikker op
HeliosBlauw past bij jou. Last edited by Losha : 12-03-2009 at 18:45. |
|
|||
|
|||
Is over te zetten
En van de bijrijders stoel van een 4 deurs de stof |
|
||||
|
||||
Die stoelen op de foto zijn gewone GTI stoelen, niet de optionele sportstoelen, wat zeker echte Recaro's zijn.
Op mijn originele GTI (komen uit een 16V KR) stoelen heb ik geen Recaro stickertjes gezien |
|
|||
|
|||
op mijn pl uit 88 wel