|
|||
|
|||
uilijnen en uitdeuken meeting Dokkum
Ik ben vandaag naar Lammert vd Meulen geweest met de cabrio
Hij bracht me op het idee om een dag te organiseren waar je kan uitlijnen en uitwegen van auto's. Hij zou dan het uitlijnen voor een leuk tarief kunnen doen. (prijs / datum nader over een te komen met Lammert ) Ook wou hij de uitdeuken zonder te spuiten er wel bij hebben De Dûkendokter zo dat er een leuke dag gemaakt kan worden. Je zou dan je auto kunnen uitlijnen , en gelijk tekst en uitleg kunnen krijgen hoe het werkt. Gelijk even een meeting er aan vast knopen de man heeft een leuk parkeer terrein achter zijn loods Laat maar horen wat we er van vinden Last edited by Alberto : 16-02-2009 at 20:37. |
|
||||
|
||||
Wat heeft hij voor een brug voor het uitlijnen?
|
|
|||
|
|||
Quote:
1 waar ik op kan met de jetta als je dat bedoeld ...... dit is de oude brug ...hij heeft nu een nieuwe die zeker 5 cm dichter bij de grond ligt Last edited by Alberto : 16-02-2009 at 11:23. |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een paar kleine deukjes
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Deze man is de MAN van het uitlijnen.
En een zeer schappelijke en zekers goede gast. Hij lijnt hem uit zoals jij wil watvoor manier jij wil rijden,en voordat je betaalt laat ie je eerst een rondje rijden ivm tevredenheid. Echt zo een gast
|
|||
|
|||
goed idee,al hangt het natuurlijk wel van de dag af waar dit op gehouden word
|
|
|||
|
|||
Quote:
zal wel op een zaterdag worden denk ik ..... |
|
||||
|
||||
Perfect idee! Uitlijnen bij Lammert is altijd super
|
||||
|
||||
Goed idee, voor mij wat ver weg maar mijn zegen heb je
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
leuk
|
|||
|
|||
Heb ook nog wat deukjes, als ik vrij ben kom ik dan ook effe langs.
|
||||
|
||||
Je mag mij wel opschrijven voor een uitlijn-sessie, Jetta moet binnenkort toch als de schroefset eronder komt dus count me in! Hoor het wel van de hoed en de rand, niet nu zaterdag al want dan moet de schroefset er wel heeel snel onder
|
|||
|
|||
Quote:
rustig aan ...denk meer in de richting van april , mei of zo |
|
||||
|
||||
Quote:
Oh BG, als het richting het einde van Mei is heb ik ws. nog wel een auto.
|
|||
|
|||
Hier nog een geinteresseerde!
|
||||
|
||||
leuk idee vag-fryslan aanwezig
|
|
||||
|
||||
Ik zie het ook wel zitten.
|
|||
|
|||
Leuk idee ,hoop niet dat Lammert dan op de praatstoel zit.
Want dan kan je er beter een weekend meet van maken . Maar is idd een goede gast, miss geet ie ook wel showtje weg met zijn rs2000 |