|
|||
|
|||
Koppeling 1800 op MK2 PN
Hallo,
Ik heb een nu een Golf mk2 met pn motor gekocht. De koppeling moest vervangen worden. Via via een andere koppelingset geregeld. Deze moest passen. Was wel 210mm ipv 190 maar past allemaal zei ie. Nou ben ik redelijk een leek in dat soort dingen dus vertrouwde maar erop. Dus, bak eraf enz.... Drukgroep en plaat te groot voor vliegwiel.... Nu heeft de verkoper ook bijbehorend vliegwiel liggen en zou ik deze dus gratis erbij kunnen krijgen. Dus mijn vraag: Is het mogelijk om een groter vliegwiel en koppeling te plaatsen(van een 1800) op een 1600 cc motor ?? Is alles dan niet te zwaar om rond te draaien ?? Vriend van me heeft denk ik weinig zin om de boel 3/4 keer los te halen. Gr. Bas |
|
||||
|
||||
hallo ,,,
je kan gewoon een 1.8 koppling op je 1,6 pn zetten ,, je moet dan gewoon het vliegwiel bijpassend ook omzetten , verder maakt het niks uit , verschil is diameter kooplingsplaat , succes .gooigolf . |
|
|||
|
|||
oke.
Dit is 100 % zeker ?? kan iemand dit bevestigen ? Wat gaat de motor doen ?? aangezien de plaat groter is en het vliegwiel zwaarder... |
|
|||
|
|||
Gaat gewoon passen,verschil merk je niet
|
|
|||
|
|||
Quote:
Oke mooi !! Ga ik een ander vliegwiel regelen. bedankt |