![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Even voorstellen: Ik ben Eeltsje 21 jaar en woonachtig in Fryslân. Sinds september heb ik een Golf 1.3 cl uit 1985 met 45xxx op de teller! M'n eerste auto en mijn groote trots natuurlijk ![]() ![]() Nu nog ff wat foto's: ![]() Bij aankoop. ![]() Vorige week ff gepoetst. ![]() Jammer dat t in de winter zo snel donker wordt.. |
|
||||
|
||||
![]() cool, nette wagen lijkt me. Waar kom je vandaan? Volgens mij heb ik deze auto al eens zien rijden laatst..
|
||||
|
||||
![]() Zou kunnen, kom uit Dronrijp..
binnekort LWD maar dat ff bij de weg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie originele Mk2!
![]()
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto!! mooie kleur, waar heb je die gekocht komt me vaag bekend voor...
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
Inderdaar een prachtige auto... en wat een goede poetsbeurt al kan doen! |
|
|||
|
|||
![]() Welkom op het forum !
Ben benieuwd wat je er van gaat maken !
|
||||
|
||||
![]() Zulke naamgenoten kom je niet veel tegen
![]() Komt uit de buurt van Winterswijk met puur toeval gezien en gelijk gekocht ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooie aankoop man !!
Die komt bij Reinders vandaan, heb hem weleens zien staan. Schitterende wagen en heerlijke km/stand. Mijn mk2 komt daar ook vandaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Eeh Emmen dus...
Reinders klop wel! excuus voor winterswijk ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Haha, Winterswijk is heel wat anders dan Emmen
![]() Wanneer komen er meer foto's ? Van interieur, motorruimte enzo ![]()
|
||||
|
||||
![]() binnenkort binnenkort
![]() als k weer s met t licht thuis kom ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eeltsje, zo noemen ze mij altijd
![]() Maar WELKOM! Leuke auto! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto! Volgens mij heb ik deze laatst ook al eens gespot
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wou zeggen.. Die heb ik wel eens zien staan bij Reinders! Mooi ding. Welkom en veel plezier hier (en met je auto)
Gr. Rutger
|
|||
|
|||
![]() Heb je al nieuwe pics
![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier!