|
||||
|
||||
1300 MH motor 50 euro - MOET WEG!
Jongens,
Bij deze bied ik mijn 1300 MH blok te koop aan. Is lopend weg gezet. Wat scheelt er aan: - Blok is deels gedemonteerd( kleppendeksel er af, ontsteking er af enz. ) - carterpan lekte olie, nieuwe pakking erbij. Pluspunten: - Nieuwe koppelingsset - Nieuwe keerringen versnellingsbak - Nieuwe versnbak olie Blok zelf heeft er inmiddels 157000 km op zitten, blok is ideaal voor reserve delen of reviseren Alleen voor de versnellingsbak,4 bak, met nieuwe koppelingsset is dit blok zn geld al waard, heb daar ook de bonnen van. 50 euro voor de gelukkige. M.v.g Christiaan
Lover of life = Lover of Volkswagen Last edited by chris_vw89 : 03-03-2009 at 12:41. |
|
|||
|
|||
past dit ook in een polo 2f ?
|
||||
|
||||
past wel, maar niet reeel! daar hebben ze de nieuwere 1300 blokjes voor, zonder carb
|
||||
|
||||
welke bak hangt hier aan vast?
ik heb interesse in de koppelng evt. de bak als het een 5bak is cilinderkop (mooi als reserve carterpanpakking Last edited by tim_j : 15-02-2009 at 14:36. |
|
||||
|
||||
hele blok mag weg voor 50 euro. Alleen compleet, heb je hele blok als reserve
|
||||
|
||||
kan een blok helaas niet bergen in mn schuurtje.. anders had ik het wel gedaan.
mocht de koppeling los te koop komen, wil ik het graag weten groetjes, en succes met de verkoop. |
|
||||
|
||||
Jammer man, maar bedankt. Zo groot is een 1300 blokje niet..haha nog geen 1 m2 meter
|
||||
|
||||
even voor de duidelijkheid: 4 bakje toch?
|
||||
|
||||
jep 4 bak
|
||||
|
||||
upje..blok met bak moet weg..50 euro voor dit samen, alleen nieuwe koppelingsset is het geld al waard.
|
||||
|
||||
Titel aangepast op verzoek topicstarter.