|
||||
|
||||
12 april - LiZa rally 2009 ~ Circuitpark Zandvoort
ik heb me zojuist ingeschreven voor de liza rally.
het gaat om een record poging voor het Guinness World Book of Records. ook help je er gehandicapte kinderen mee! en je mag met je klassieker het circuit van zandvoort op! als ik me niet vergis zijn dan de paas races aan de gang dwz dat de tribunes ook lekker gevuld zijn en er een leuke dag aan over houd! ik hoop dat er meer vanuit hier mee zullen doen aan deze (classic) rally! inschrijven kan via de onderstaande link. ook vind je de nodige info! LET OP!!! bouwjaar TOT 1974! (ben ik blij dat ik de rocco heb ) ik heb het met de audi (1976) ook geprobeert maar dat ging niet ivm de regels van het Guinness World Book of Records... Quote:
link
Last edited by knedel16vweber : 09-02-2009 at 21:30. |
|
||||
|
||||
voor de luchtgekoelde onder ons?
|
||||
|
||||
jammer dat het tot 1974 is, als het tot '77 was deed ik wel mee!
|
||||
|
||||
Quote:
TOT 74 zoals je zegt is T/M 73 dus een 74er rocco zou dan ook niet mogen..
|
||||
|
||||
edit: t/m 1974 :p
|
||||
|
||||
Quote:
nog 9 dagen dus. hoopdat we het halen, vind het een goed iniciatief!
|
|||
|
|||
Annulering van de recordpoging
Geachte Klassieker liefhebber Het aantal deelnemers dat zich tot nu toe - eind maart - heeft aangemeld voor onze recordpoging beloopt een kleine 400 auto's. Op zich een prachtig aantal, maar onvoldoende om een succesvolle poging te doen het bestaande record van 948 auto's op 12 april te verbeteren. De organisatie acht de kans nihil dat er de komende twee weken nog 600 aanmeldingen bijkomen. Dus hebben we helaas moeten besluiten de recordpoging te annuleren. Het goede nieuws is echter dat de directie van het Circuit Park Zandvoort gewerkt heeft aan een alternatief: de OPEN DAG. Op 12 april bent u welkom op het circuit. Zie voor het programma en nadere informatie de website van het circuit, www.cpz.nl . U bent van harte uitgenodigd met uw klassieker deel te nemen. 1e Paasdag - open dag op het circuit van Zandvoort Op zondag 12 april 2009 bent u met uw klassieker welkom op het circuit. U wordt verwacht tussen 10.00 en 11.30 uur. U mag na aankomst uw auto opstellen op het circuit zelf, de pits bezoeken, een kop koffie en een broodje kopen, rondlopen langs alle teams die op maandag zullen racen om hun bolides te bewonderen, enzovoorts. Van 12.00 uur tot circa 12.45 uur mag u met uw eigen klassieker achter de officiële pace car van het circuit rondjes rijden over de baan! Een prachtige kans uw klassieker op de echte race track - voorzichtig - de sporen te geven! Daarna is het de beurt voor de moderne auto's achter de pace car te rijden van circa 13.00 uur tot 13.45 uur. Om 14.00 uur vinden er demo races plaats met vooroorlogse klassiekers van de Dutch Vintage Sports Car Club en mogelijk ook nog wat demo rondes met modern materiaal. Tenslotte nog vrij rijden achter de pace car voor iedereen die dan nog zin heeft! Het programma eindigt om circa 16.00 uur. Catering Er is voldoende gelegenheid om koffie, thee, frisdranken, broodjes ,frites, enz. te kopen op en rond het circuit. Uw opties ... 1. U komt en maakt er een gezellige circuit dag van. U hoeft verder niets te doen, alleen een kopie meenemen van de bevestigings email die u ontvangen heeft na uw betaling. Die email print is uw toegangsbewijs. Wilt u ons wel even laten weten dat u komt. Antwoord deze email dan met: Wij komen met x auto’s en y personen. (en voeg toe:” ...en betaal aan de poort “ als u nog niet hebt betaalt, of pas nu besluit te komen) 2. U besluit om niet te komen, maar gunt het KiKa fonds toch een goede dag. Als u al betaald hebt, hoeft u niets te doen, en de volle 10 euro gaat naar het KiKa fonds. Heeft u nog niet betaald, dan is alsnog een overschrijving een goede daad, die door KiKa wordt gewaardeerd. 3. U besluit om niet te komen en wilt uw gestorte 10 euro terug. Geen probleem: stuur even een kort mailtje naar info@lizazandvoort.nl met vermelding van uw deelname kenmerk en het rekeningnummer bij uw bank. Wij storten dan het door u betaalde bedrag terug. Dit geldt tot uiterlijk 31 mei 2009. Daarna schenken wij het resterende saldo aan KiKa. Wij hopen u te mogen begroeten op 12 april. Het LiZa organisatiecomité Directie Circuit Park Zandvoort |
|
||||
|
||||
was het vergeten te posten...
maar voor een 10tje even touren en een gezellige dag dank ik dat ik er toch maar even heen ga