|
||||
|
||||
voorste remklauwen 1800 16V scirocco
zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een setje goed gangbare 1800 16V remtangen/klauwen van een scirocco
het gaat om een setje voorste remtangen/klauwen van het merk GIRLING 54 incl remtang geleiders/brackets wie kan me aan zoeen setje remtangen/klauwen helpen?? prijs komen we wel uit |
|
||||
|
||||
jij weet ook dat die erg schaars zijn.
wellicht kan ik je helpen. zoek ook eens op het audi forum, op de audi 80 van ik geloof rond de jaren 86. hebben deze remmen ook gezeten,zijn exact de zelfde als scirocco maar die liggen voor het oprapen en daar vragen ze gewoon normale bedragen voor, integen stelling van die van de scirocco 16v. ik geloof dat ze op een bepaald type zitten ( de 5 cilinder ofzo). kijk anders eens op www.hbase.nl en zoek de remmen op. deze remmen hebben standaard 254mm remschijven en de andere hebben kleinere ik geloof iets van 239mm op het audi forum heb ik toen een setje voor me golf 1 gekocht voor 40 euro. en die van de scirocco die ik dan al tegen kwam moest ik 150 voor betalen..
Golf 2 diesel circuit racer. Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !! Last edited by vwmk2driver : 26-05-2009 at 11:37. |
|
||||
|
||||
dankje voor de tip zal een op het audi forum vragen als er iemand nog een setje heeft liggen.
|
|
||||
|
||||
Ik heb op ebay.de een setje audi 80 remklauwen gescoord voor 1 euro.
|
||||
|
||||
dankje zal daar ook even sneupen
|
|
||||
|
||||
Quote:
1 euro ? dat verhaal heb ik geloof ik wel eens vaker gelezen.. daar kun je bieden zeker? en als jij bied dan ben je gelijk koper en is de verkoper verplicht het voor de prijs die jij bied te verkopen zeker?
|
||||
|
||||
Yep, dat werkt perfect! Ik heb net alle motorsteunen van een scirocco 16v (heb ik nodig voor de ombouw van 1.1 naar 1.8) gescoord voor 20 euro!
|
||||
|
||||
dat is leuk zaken doen!!
|
|
||||
|
||||
He maat
En hoe doen we het met de chroom motorkap sloten
|
||||
|
||||
Quote:
weet jij een adresje?? en anders maar even op een meeting kijken zullen ze vast ook wel liggen |