|
|||
|
|||
.
.
Last edited by Talstra : 18-06-2016 at 19:36. |
|
|||
|
|||
misschien heeft deze wel een tijd bij een dealer in 'voorraad' gestaan en is hij pas bij de verkoop op kenteken gezet ?
gr. Martijn
|
||||
|
||||
inderdaad.. mooie bril trouwens, ik liet hem er niet om staan..
|
|
||||
|
||||
Oeh... een standaard bril! Wel vreemd btw, handrem op alle wielen
Kan erg leuk worden trouwens, zo'n standard:
|
||||
|
||||
Ik vind het een vreemd ding. Chassisnummer is volgens mij van ergens april 54 wat er dus op zou duiden dat er een ander onderstel is onder gekwakt. Chroom hoort een standaard niet te hebben. En hartjes lichten icm ribbelbumpers is volgens mij ook niet zoals het hoort. De foto's van Friek is een zwitter dus van okt 52 - mrt/apr 53 ( eigenlijk een ovaal met brilraam) daarna kreeg je dus de 'normale' ovaal... Ik zou dit ding niet vertrouwen.. zeker niet voor die 11K, was hij 5 of 6 dan neem je die imperfecties wel voor lief...maar dat is mijn mening
Last edited by Split52 : 27-02-2009 at 10:37. |
|
||||
|
||||
gewoon aan de grond met dat ding...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Standaard bril friek, je zegt het zelf al....... kabelremmen he Quote:
Toch vind ik de kleur er niet echt geschikt voor, als zo'n ding op normale hoogte rijdt dan is het wel een STOK oude kever... en kwa velgen, ik vind er eigenlijk niet iets super goed bij passen... leuk maar wat mij betreft zegt de naam genoeg....standaard kever.
|
||||
|
||||
Quote:
Leuk speurwerk allemaal...maar je vind hem toch te duur...wat maak je je dan druk...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Hee, friek, je mag komen kijken hoe het werkt hoor............... Standart Ovaaltje staat weer in m'n garage. grtz, Fred
|
||||
|
||||
Hij heeft ook geen reumakleppen, dat zou hem een model '51 maken.
Jens |
|
||||
|
||||
We lopen allemaal te zeuren over een originele kever ,maar als we hem gekocht hebben slammen we hem meteen,hou toch op en koop dat ding of zoek verder.
Koop een 1302 |