|
||||
|
||||
Nieuwe set USA bumpers GOLF MK II
http://link.marktplaats.nl/229487952
Leek mij wel een net setje zo te zien, en gezien de boden die er al staan
|
||||
|
||||
wist niet dat die dingen zoveel waard zijn...
|
|||
|
|||
Zijn ze ook niet ,maar iedereen vindt het nu leuk.
Net zoals de bbs wielen en bijv de golf 1.en vroege golfjes 2 Dat is het nadeel an een hot item. In mijjn ogen zijn ze zo langzamerhand allemaal een beetje gek aan het worden |
|
||||
|
||||
en over een jaar zijn ze niet hip meer en worden ze bijna gratis.. kijk naar porsche wielen en g60 bumpers.
|
||||
|
||||
Quote:
Nee hoor. De prijs wordt meer bepaald door de maten van die bumper en de verzendkosten die daar mee verbonden zijn.
|
||||
|
||||
ja en nee.. inmiddels zijn er HONDERDEN setjes in europa waar die prijs al lang voor betaald is. Kijk ook maar naar de westy frontjes..
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk je even naar de maten van de Westies en de bumpers? De frontjes zitten TUSSEN de schermen, en vallen net BINNEN bepaalde maten voor verzendbedrijven. Als je weet hoe, zijn die dingen voor een beetje normale prijs te versturen. De bumpers zitten OM de schermen, en vallen net BUITEN die maten voor verzenden. Je bent dan al enkele honderde euro's kwijt voor het verzenden.
|
||||
|
||||
dat was het punt niet...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik dacht dat ik de enigste was die er zo over dacht, maar vind het de laatste tijd egt te gek voor woorden. Golf MKII onderdelen lijken de laatste tijd wel van goud, achterlijk hoge bedragen worden er voor gevraagt. Hier op het forum, €800,- voor een set US-Bumpers, €1750,- voor een set BBS wielen, en dat alleen maar omdat de rest het ook heeft... Zoals Jaap zegt, over een jaar is iets anders in, en dan is het geen drol meer waard, in principe heb je een boel geld weggegooid dan...
|
||||
|
||||
Quote:
Een beetje leuk spul mag toch best geld kosten. De laatste tijd zie ik advertentie's voor bijkomen waarin om gratis setjes wielen of achterlichten gevraagd word. Als je auto je nog geen 5 Euro waard is zou ik er lekker mee stoppen
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dan valt het toch nog mee, als je een nieuw setje kan krijgen voor 400 euro. 800 vind ik ook te veel van het goede, maar rond de 500 gaan ze toch wel kosten, je vindt ze niet om elke straathoek
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat je het nu over mij hebt Jurgen Maar ik denk dat ik niet echt bespaar op mijn MkII en geen geld uitgeef en durf te geven. Achterlicht was gewoon om wat uit te proberen ga ik echt geen bakken geld voor geven. Ik stam nog uit de tijd van haal maar op heb ik nog wel te liggen dat alles nog niet duur was en je elkaar hielp Want iedereen is van de zotte met die prijzen.