![]() |
|
|||
|
|||
![]() Met name met warm weer kraakt mijn stuurinrichting. Ik rij in een golf variant 1.9td uit 1995. Heeft iemand enig idee wat de oorzaak is. Het oliepeil van de stuurbekrachtiging is oké.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() komt het echt weg bij het stuurhuis golf wil nog weleens kraken bij de veerpoten misschien een idee
succes |
|
|||
|
|||
![]() Klinkt logisch, echter het probleem blijft. Hoe kan ik dit kraken dan verhelpen?
|
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij moet je dan de veerpootlagers vervangen, maar je zou ook met een busje silicone spray bij de veer van rond kunnen spuiten, maar als het kraken daar weg komt moet je het ook duidelijk daar weg horen komen anders even na de dealer, vragen staat vrij je bent niet verplicht tot kopen hoor het nog wel
|
|
|||
|
|||
![]() beetje laat, maar bedankt voor je reactie. Ik ga het proberen en dan hoor je het zeker even!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb dit zelfde probleem met m´n ´98 polo variantje, maar die schijnen vaker zonder reden te kraken....
|
|||
|
|||
![]() Wat gtipower bedoel is denk ik knappen. En niet kraken. Had hem wel ff voor de zekerheid op de brug gezet en (laten) nakijken.
|
||||
|
||||
![]() Héééél oud topic
![]() |