![]() |
|
|||
|
|||
![]() te koop aan geboden
wegens aan schaf van een golf 2 vierdeurs aangeboden mijn golf 2 1.3 kleur wit interieur stoelen van een cl deurpanelen van een fire and ice stoelen heb ik zelf gehouden komen in mijn vierdeurs golf verder heeft de auto leuke vijfspaaks sportvelgen 14 inch met zo goed al nieuwe banden met goed profiel standaard achterlichten erin standaard bumpers is alleen voor verlaagd achter standaard embleemloze grill sport spiegels met carbonnen spiegel cover er zijn 2 kleppen vervangen koppaking olie koelvloeistof bougies wel zou de uitlaat spruit stuk pakking vervangen oeten worden maakt wat herrie de auto heeft wel wat roest geen klein deukje onder het achtelicht verder geen deuken auto heeft wel een scheur aan de linker zijde in het voorraam auto is nog gekeurd tot in maart verder loopt de auto na mijn mening netjes altijd netjes warm gereden de auto heeft gelopen 136.000 km de prijs die ik er voor wil hebben is 300 euro,s het is niet veel ik heb er laats al aan reparatie bij de garage 400 euro,s in kan iemand me helpen om er foto,s op te zetten graag verzenden gaat moeilyk via hotmail en outlook express me foto,s staan ook op hyves en kunne jullie bekijken onder me naam daar is andre 194 gestopt vandaar ik hoor het graag van jullie grts danichio Last edited by danichio : 17-02-2009 at 06:40. |
|
||||
|
||||
![]() kan de foto's niet zien, omdat die niet openbaar zijn gemaakt. Kun je die foto's misschien hier plaatsen
|
|
|||
|
|||
![]() auto is verkocht kan gesloten worden tnx
|