|
|||
|
|||
Bens
Hallo mijn naam is Ben, bouwjaar 1991
was al tijdje actief op vwforum.nl en dacht laat ik mezelf hier ook maar eens horen Rijd sinds september met een Passat 35i B3 van hetzelfde bouwjaar als ikzelf. Dit is m'n eerste auto Heb de auto gekocht op met 220.000km op de teller zit een 1.9D in. Was gekeurd voor verkoop met car-pass. Zo gekocht Toch nadat ik hem gekocht had last van Olielek + koelvloeistoflek.. 200km later deze leidingen ook nog mogen vervangen.. diesel spoot uit 1 van de leidingen omdat deze verduurt waren dus ineens allemaal nieuw gestoken was ik gerust. duur grapje geweest (die diesel toch zeker) Hiermee was het nog niet klaar tijdje later te weten gekomen dat m'n veerschotels vanvoor beiden versleten waren, dus ook nieuwe besteld en gestoken. de oude vielen letterlijk uit elkaar... De bumpers leden aan dezelfde eigenschap die mensen ook treft => grijs worden Alles netjes afplakken En gespoten! *plak* *plak* & spray! de andere kant heeft vader vn m'n vriendin het even overgenomen terwijl ik buiten even frisse lucht ging happen! :lol: achterkant ook gespoten heb ook een tijdje met brock B6 17" velgen rond gereden matzwart gepoederlakt maar ben hier toch terug van afgestapt kwestie dat ik dit niet comfortabel rijden vond zat 215 breed op en had enkele cm over met mijn kas, de passat stond ook best wel hoog ondanks het feit dat k niet veel ruimte over had in m'n kassen door de breedte en slechte et-waarden Deze gaan binnekort de verkoop in maar dat zien jullie dan wel verschijnen ben nu dus op zoek naar een setjs 15 liefst 16inch Op de moment staat m'n psst er zo bij Zo dat was het tot nu toe! Cheers! Ben Last edited by Bens : 12-01-2012 at 13:36. |