|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
10 mei - Rondrit door het Zuid-Limburgse heuvelland ~ Eijsden (start)
10 mei aanstaande (Moederdag) organiseer ik namens de Belgische Golf 1 Club een toertocht door het Zuid-Limburgse landschap.
Iedereen met een originele (of lichtgetunede) Golf/Cabrio/Caddy/Jetta/Scirocco is van harte uitgenodigd om mee te rijden. Meerijden is natuurlijk gratis, en als je lid wilt worden van de Belgische Golf 1 Club is dat hartstikke leuk. Het lidmaatschap kost ten slotte ook maar 10 euro per jaar. Hier de gegevens: De start is om 13 uur op de parkeerplaats van een grote witte kerk in mijn dorp: Onze Lieve Vrouweplein, 6245 JN, EIJSDEN (ligt nog net in Nederland) Het einde is rond 18 uur. Aanmelden kan tot 6 mei 2009. Op verzoek kan de route via PDF doorgestuurd worden, de lengte is ongeveer 75 km. Tevens zijn enkele mooie stopplaatsen ingecalculeerd die het aanzien waard zijn. Bij interesse, vragen of aanmelding, even mailen naar mij: dennisdremmen@gmail.com Als ik pas 6 mei reageer op je mail: tot die tijd ben ik er ff een weekje tussenuit Link naar site Belgische Golf 1 Club: http://www.vwgolf1club.be |
|
||||
|
||||
^^^
|
|||
|
|||
Typ17, doe je mee?
|
|
||||
|
||||
Ik zag jullie staan bij de ijskraam in Slenaken, was aan het touren met de audi, waren niet zo heel veel auto's toch?
Zag wel leuk uit..
|
||||
|
||||
Ik zag jullie ook staan bij de ijskraam in Slenaken, volgens mij hebben jullie alleen maar ijs gegeten en weinig gereden ;-)
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zag inderdaad een blitse Audi voorbij rijden, dacht al dat jij dat was Mooie auto! Klopt, waren met 10 auto's. Is wat mij betreft echt een prima aantal voor een toertocht. Bij meer auto's krijg je dat het moeilijk wordt netjes achter elkaar te blijven rijden, nu ging het prima Met de Belgische Golf 1 club hebben we meestal dit aantal auto's wat meedoet, was echt een prima opkomst zo |
|
|||
|
|||
Quote:
haha dat viel mee. We hebben 75 km gereden in ongeveer 5 uurtjes tijd (met 3 stops ertussen uiteraard). Ik heb je niet gezien, je reed zeker niet in je GTS? |
|
||||
|
||||
Quote:
Die heeft ie al een jaar geleden verkocht, hij rijdt nu in een zwarte beetle ...
|
|||
|
|||
Quote:
dan moet ie zn profiel ns bijwerken, daar staat nog golf 1 gts |