|
|||
|
|||
VW diversen
Omdat mijn Golf II te koop staat, ga ik een beetje opruimen:
- VW spatlappen; €20,- - klapsleutel met AB voor originele CV; €30,- Met sleutelbaarden voor Golf II en Golf III - 14" VW wieldoppen; €10,- Zijn niet zo netjes meer. - originele Golf II achterlichten; €5,- - CL lip, €5,- - grille Golf II < '87; €5,- - tellerblok, 2 stekkers; €10,- Voor Kever-achtigen: Afdekkap voor de V-snaar; €10,- |
|
||||
|
||||
Tellerblok wil ik graag van je hebben?!
|
|
|||
|
|||
Ik moet dan even uitzoeken hoe het zit met verzenden. Kan je me een PB sturen?
|
|
||||
|
||||
Ik heb het net wel geprobeerd...
Ik kreeg overigens ook nog een PB-tje van iemand met vragen over de klapsleutels. Met de advertentie weer voor me snap ik opeens waarom?! |
|
||||
|
||||
Ik kom met enige regelmaat in Hilversum, zou het wel op kunnen pikken voor oudelut? (betaling mag ie zelf regelen )
|
||||
|
||||
Is de grille er nog?
Zijn er clipjes van afgebroken o.i.d.? Origineel VAG of namaak? Thanks.
|
|||
|
|||
Het logo zit er ietsjes scheef in (steekt links twee millimeter meer naar voren als rechts zeg maar). Ik ga voor je kijken of ie origineel VAG is! Alle clipjes zijn bij mijn weten nog heel, ook dat check ik even voor je.
|
|
||||
|
||||
Da's een 32b teller toch?
|
|
||||
|
||||
spatlappen alleen achterzijde of heb je ze ook voor de voorzijde?
|
|||
|
|||
Ik heb één setje van 2. Geen idee of die specifiek voor vóór of voor achter zijn.
@Arne: hij past gewoon in een mkII. Ik neem dus aan dat het een mkII teller is. De vragen mbt grille en klapsleutelset ga ik de betreffende personen morgen beantwoorden, dan ga ik namelijk ff in de garage kijken naar de spullen! |
|
||||
|
||||
Ik ben al voorzien van een grille.
Ben nog enkel op zoek naar een met dunne lamellen en dubbele koplampen.