![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Terin, netjes hoor
|
|
||||
|
||||
![]() Nieuwstaat!!!!
|
||||
|
||||
![]() prijskaartje!!! ubergeil!
|
||||
|
||||
![]() vind eerlijk gezegd de prijs mee vallen..
|
|
||||
|
||||
![]() Zeker een hele mooie Golf I
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt, maar voor 11rooitjes kun je zelf ook een hele mooie golf1 bouwen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Erg nette en zeldzame staat zo aan de foto's te zien....prijs is hij zeker waard.(zeg ik ook alleen maar om mijn 'swallowtail' project voor mezelf te verantwoorden...
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() er gaat niks voor origineel..
en zo'n prijs is niet achterlijk voor een bijna nieuwe golf 1.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() poee dies mooi en niet duur ga der maar 1 bouwen ,,,
en dan mis je bv 2 chroom bumpers ,,,en mag je 600 lappen dan gaat het hard zo zou ik had ook een gele precies zo 1 maar gertje van vw speed is er nu blij mee
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen.
Ik zeg Oettinger 16V erin en plat met dikke wieltjes ![]() Of natuurlijk helemaal origineel laten en bewaren
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 29-01-2009 at 08:54. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee frank in dit geval gaat jou verhaal niet op.... dit is een originele 74 in top staat en dat kan je niet met een project vergelijken ![]() (WAT EEN MOOIE 1ER)............... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() soms vraag je je af waar die dingen vandaan komen, wel echt super, maar 10.800 blijft veel geld ondanks dat je het wel vindt mee vallen voor een nieuwe golf 1 uit 1974.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik kocht mij ook liever wat anders voor het geld. Voor dit geld heb je bijvoorbeeld een zeer nette Rallye Golf.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zo'n Golf moet je koesteren en niet verbouwen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ach, air en een dik wiel... dan issie altijd nog in een weekendje terug naar origineel te zetten!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jij bent ook niet wijs he ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zie het probleem niet ... als je gebruik maakt van je Air dan beschadig je niks en wielen zijn sowieso demontabel.
Alle originele delen mooi bewaren op zolder en d'r is niks aan het handje als je het mij vraagt!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies. Zeker andere wielen zijn nou niet zo'n vreselijk ingrijpende verandering. En die stuk of 20 bouten en moeren van de verlaging zullen ook de waarde niet zo ver omlaag halen.
|
||||
|
||||
![]() t Is jammer van de prijs... Ik zoek nog een
mooie cross-auto voor op het circuit... Alles eruit slopen en zo licht mogelijk maken en dan een kanon van een blok erin! Mooi parelmoer paars/groen erop enzo... Nee, echt een superwagentje en vast de 11000 wel waard. Heel mooi |