![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Mensen ik ben gewoon aan het kijken het gaat niet gelijk gebeuren maar wil gewoon informatie inwinnen wat het me gaat kosten.
Wil graag 1.8 16v turbo met originele zuigers gaan rijden. Op lage compressie wat moet ik allemaal aanschaffen en wat heb ik nodig om dit te kunnen doen. Wil het met turbo en niet met g-lader. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Blok is totaal gereviseerd. 0.03 zuigers. 263 nokkenas, 4-2-1spruitstuk, alles is nieuw van het blok en bewerkt.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wil je je compressie dus verlagen , of op lage druk gaan rijden?
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#4
|
|||
|
|||
![]() Op lage druk rijden met turbo ja kleine turbo voor net wat meer power
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij heb je die vraag al ruim beantwoord gekregen op het corradoforum? Of ben jij niet dezelfde?
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Daar is het de ene wel en ander niet
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Zou daar vooral naar de niet groep luisteren.
Er is denk ik niemand die betrouwbaar met een lage turbo druk op e.d motor rijdt. (je moet nl alles aanpassen aan de motor, of is het een normale turbo motor.) Gaat toch stuk, of bevalt toch niet en kost bergen met geld om het voorelkaar te krijgen. En het zal het nooit echt iets worden. Concept klopt gewoon niet. Zou er niet aan beginnen, zonde van je geld. |
#8
|
|||
|
|||
![]() ok dan is het geen optie dan probeer maar zoveel mogelijk uit de 16v te halen zonder hulpmiddel
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hulpmiddelen heb je altijd nodig, help die 16V eerst maar eens van zijn astma af.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |