![]() |
|
||||
|
||||
![]() Errug leuk, met de winter voor de deur,
lekker warm vanachter je computer, mekaar met sneeuwballen bekogelen en chatten!!! Waren net een beetje weinig monkeys online (15), dus geduld, maar op bepaalde tijdstippen kan dit oplopen tot 150!!! Musthave voor de vervelers onder ons! http://www.miniclip.com/gamefiles03...eysnowfight.swf
|
||||
|
||||
![]() er wil gewoon niemand tegen mij !!!
|
||||
|
||||
![]() Gewoon met ze allen om 15.00 uur sharp in de "treetops" verzamelen!!!
|
||||
|
||||
![]() ja ik ben er al dus wacht nog wel ff !
kan ik vast ff oefenen !! als iedereen dan ook zijn eigen naam gebruikt !!is wel makkelijk
|
||||
|
||||
![]() "Gathering Monkeys" duurt wel erg lang bij mij
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja bij mij ook al ja ! ik wacht nu al 15 min voor mijn eerste gevecht !!
|
||||
|
||||
![]() volgens mij kan die niet tellen....1 monkey..2 monkey 4 monkey..ohnee... ehhhh 1 monkey 2 monkey 3 monkey 4 monkey 10 monkey....k*t..... 1 monkey 2 monkey
|
||||
|
||||
![]() Zag er wel een paar van jullie...
maar gebeurt idd niet veel!!! :-( Het heeft echt (ooit) heel goed gewerkt!
|
||||
|
||||
![]() Ik heb die aap van Split al 2 keer gesjellenutszjd .. maar er gebeurt niks
Zou toch denken dat mijn aap van hem moet winnen in het winterse landschap . Aap is anti-fries ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nou ik zie werkelijk geen aap... hij is alleen aan het tellen.
half uur later; kreng begint nu te eikelen dat hij niet een connectie tot stand kan brengen...dikke domme aap.
Last edited by Split52 : 09-11-2004 at 15:44. |
|
||||
|
||||
![]() nou, een denderend succes :p
iedereen was gelijk bang voor me en is weggevlugd, dus roep ik mezelf uit tot winnaar, of is het spel stuk ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() en nu is het helemaal gebeurt met het spelletje !!
ik denk sinds hij hier staat veelste veel bezoekers !! ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja idd.......zeg bij mij:
big problems EEK! couldn't connect!!!!!!! hebbe beetje spel over de zeik geholpen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() precies hahahaha !!
wegens een threat op volkforum zijn we mooi in de aap gelogeert ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() jaaaaaaaaaaaaaaaa hij doet het weer!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() OK .. zie je daar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Laat maar .. Gathering Monkeys ..
|
|
||||
|
||||
![]() doet het weer! alleen dan de jungle..daar gaat het wel goed!
|
||||
|
||||
![]() teeering wat traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
|
|
||||
|
||||
![]() valt mee toch? jungle....