|
|||
|
|||
Grootlicht lampje op dashboard blijft branden.
Hallo,
Ik heb sinds gister het spontane probleem dat mijn grootlicht lampje op het dashboard blijft branden. als ik dan een paar keer met mijn grootlicht knipper blijft het grootlicht soms hangen en is het niet meer uit te zetten. Het lampje in het dashboard blijft ook branden als ik de zekeringen van het grootlicht en de grootlichtcontroller eruit trek. Het komische aan het lampje is dat het dus ook blijft branden als de auto niet op contact staat en soms heel fel brand, een keertje knippert af en toe. En soms heel erg zwak brand. Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen? Heb zolang de accu maar losgekoppeld maar kan nergens een oorzaak vinden. Edit: Het gaat over een golf 1.5 automaat uit '81, dus nog met het oude zekeringskastje. Alvast bedankt.
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |