|
||||
|
||||
Lord-Iggy
Dag allemaal...
Aangezien dat ik enige tijd rondstruin op het forum en me heb aangemeld vond ik tijd dat ik mezelf een keertje ging voorstellen, dus bij deze Ik ben Iggy ben 25 jaar en woon in Rilland (Zeeland), mijn eerste auto was een Golf Mk3 Pink Floyd heb deze na ong. 2 jaar rijden verkocht en 4 jaar later weer terug gekocht (m'n ouders natuurlijks superblij want deze hadden ze toendertijd splinternieuw gekocht) Zo is ie eruit komen te zien na een aantal weken in bezit te hebben... En zo toen ie bijna naar mn smaak was... Hierna was ik voor een Golf Mk3 GTI Edition gegaan, deze stond nog helemaal in originele staat te koop en zag er vrij netjes uit dus had ik maar hier mn energie in gestoken...toen ik op mn eigen ging wonen had ik helaas niet meer de centjes ervoor gehad om t af te kunnen maken Hier komt ie na een paar weken uit de schuur met een motor revisie... Na een paar jaartjes ben ik voor de moter sound gegaan en heb mezelf een VR6 van '95 aangesmeert, helaas moest ik na enige tijd achterkomen dat er veel aan was geviezerikt door een of ander fout typetje en heb de auto kort gehad... En met nachtvisie... Na deze 'miskoop' ben ik voor een Corrado G60 gegaan uit '90, de vorige eigenaar had 'm 7 jaar gehad en het was ook aardig te zien dat ie er goed voor was geweest, had ook een aantal originele onderdelen erbij gekregen, ff off topic heb ook een trekhaak erbij gekregen dus voor de geinteresseerde , het enige wat er tot nu toe eraan is gedaan is: verlagen, andere velgen, heldere achterlichten, nieuwe G-lader tnx to Ruud16VG60 en booskijker... To do: opnieuw spuiten in LY3D, origineel interieur vervangen door Recaro bij voorkeur half leder, tevens is het ook een hobby auto waar ik veel plezier aan heb. En in het heden en na een tijdje zoeken rij ik een Golf Mk4 R32 originele NL en 5 deurs (alvast voor de toekomst ), in eerste instantie wou ik m origineel houden maar mn vrienden zeiden van dat luk je toch niet...en helaas moet ik ze gelijk geven, want het AP schroefsetje staat al weer te wachten en de voorbumper is ook al clean ... Zo ik hoop jullie nog wakker zijn na mn topic, enne tot op t forum maar weer... Groetjes |
|
||||
|
||||
Welkom
Lekkerding die R32 Mooie omgeving ook,waar is dat?
|
||||
|
||||
Dank u...jah helaas dat ie niet 'onbesmet' blijft :P
De foto's zijn genomen in Rilland, langs de zeedijk... |
|
||||
|
||||
Welkom en knappe R32 heb je daar.
|
|
||||
|
||||
Dank u...
|
|
||||
|
||||
Welkom op het forum, mooie r32 heb je, volgens mij is de 5 Deurs r32 alleen in 2003 geleverd?
Succes ermee.
|
||||
|
||||
welkom
|
||||
|
||||
Tnx voor t warm welkom...
@ BertusGTI, jah idd de R32 komt uit maart 2003 |