![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een tijd terug leek het mij leuk om een golf 2 variant te maken
![]() Na wat puzzelen met scherm en deur stukken bleek dit een hele klus maar misschien wel mogelijk. Maar of het na zoveel werk mooi zou worden??? Tja in mijn dromen werd hij heel mooi ![]() Dus mijn droom maar gewist uit mijn hersenpan en maar weer met andere dingen bezig gaan. ![]() Tot dat ik net deze fotoshop (neem ik aan) tegen kwam. ![]() En dan nog is hij anders dan ik had voorgestelt (achter stijl) maar zeker wel gaaf. Mijn smaak dan ![]() gr
|
||||
|
||||
![]() als ie had bestaan had ik hem willen hebben, i dig it
![]()
|
||||
|
||||
![]() Anders ik wel
![]() Ik had er toen bijna jou golf voor op willen offeren ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er wel tof uit eigenlijk!
|
||||
|
||||
![]() mijn "ooit" project
![]() en deze is echt: ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() best wel vet
![]() iemand een photoshop van een mk1 station!?:P
|
||||
|
||||
![]() gewoon uit het album: gemaakt door Erik M, oude auto van Gert/Tommy
![]()
|
|||
|
|||
![]() echt cool,bakje was een hit geweest denk ik alhoewel ik die ori foto wel een beetje min vind,ma van alles is wat te maken
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haahaha dan had ik nou 1 gehad ![]() een jetta als basis is beter denk ik
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat het vaak een basis van een passat is maar dat is mijn inzicht
|
|
||||
|
||||
![]() Super! Errug ruig.
|
||||
|
||||
![]() normaal geen 2tone voor mij maar dit is toch wel iets met uitstraling hoor
het hele contrast klopt gewoon. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die eerste is ook gewoon een witte 35i GT. Zelfs de lijn van de Golf 2 lijkt over die lengte een beetje over de lijn die over de zijkant van de 35i loopt.
|
||||
|
||||
![]() Wat grappig! Daar heb ik ook wel eens over lopen denken/ fantasseren!
Als basis wou ik dan de Jetta II nemen, vanwege de lange achterbumper zoals een station die ook heeft. En dan met (op één of andere manier) de achterklep/ achterkant van de Golf II erin verwerkt. Natuurlijk aangepast aan de Jetta-achterlichten en openend tot aan de dikke Jetta-bumper; zoals bij een 'echte' variant hoort ![]() Alleen die 'derde' raampjes, van welke VW zou je die moeten nemen, of zou je die ook in vorm kunnen laten snijden/ maken? Ik zou zeggen: Arno derby, als je nog een oud barrel hebt staan; gewoon wat proberen. Je zult zeker de aandacht trekken op een meeting als het je wèl is gelukt! Zoals ook op de photoshop, kan het er zéker goed uit gaan zien! (Inderdaad als voorbeeld wel een Passat variant nemen, vanwege het tijdsbeeld) FF over deze photoshop(?): ![]() Volgens mij is dit geen 35i maar toch echt een fotoshop van een MkII; zie de rubberen 'dakgoot' die langs de voorruit begint. Das toch typisch MkII, dacht ik. Door de zwarte onderkant krijgt hij idd wèl een 35i GT-look. Laten we het dan maar de (kleinere) 25i GT noemen, oké? ![]() Het ziet er iig beter uit, dan mijn 'paint-gedrocht': ![]() ![]() Hahahaha! ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 13-01-2009 at 00:57. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb al vaker lopen meten en zoeken..
ik had bedacht dat ik de achterklep van een ZX Break zou gebruiken, qua breedte pprecies goed en past mooi bij de jetta lampen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
...en die roesten niet, want het is polyester
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() Gaaf idee! Ik heb mij ook altijd al verbaasd waarom er geen mkII variant was. Een Jetta is idd een goede basis. Ik zou wel een Golf front doen, en de dikke C-stijl van de Golf, want dat is wel tekenend voor de Golf. Maar dan moet er tussen die C-stijl en de achterdeur nog een ruitje...
|
|
||||
|
||||
![]() daar heb ik ook een foto van, van een echte. met de ori c-stijl.. ziet er niet uit.. ruitje word te klein.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()