|
||||
|
||||
Ervaring smeerbaar dempingsmateriaal
Iemand hier ervaring met smeerbaar dempingsmateriaal?
Bv. brax exvibration Deel je mening!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Niemand?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
wel met verspuitbaar dempings materiaal,ik zal even op het blik lezen het is een soort rubbercoating.
het zit ook in de zelfde soort blikken maar ik kom er morgen op terug want de blikken staan in het andere hok. |
|
||||
|
||||
holtz antidreunrubbercoating
is dikker materiaal dan steenslagcoating. Last edited by monark : 06-09-2010 at 19:10. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb eventjes gezocht op die rubbercoating, maar van Holtz is dat waarschijnlijk niet meer te krijgen. Ben eigenlijk ook wel geïnteresseerd in zo'n coating op rubberbasis.
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de info. Kun je jouw bevindingen eens vertellen? Verwerkt het makkelijk? Voorbewerking nodig? Merk je het verschil?
|
||||
|
||||
de bewerking is simpel het moet dus stof en vetvrij zijn natuurlijk en ontvetten met thinner en dan heb ik de ondergrond in de epoxy primer gespoten en daar overheen de antidreun.
het hecht als de ziekte en je kan het ook overspuiten in kleur als je dat wilt. ik weet niet of het slecht is te krijgen want ik heb vorige week nog een doos thuis gekregen van 12 stuks. ik bestel het bij Ferwerda Automaterialen in Leeuwarden maar die heeft meerdere vestigingen in het land. het verschil merk je echt wel je bent het blikkerige geluid kwijt en het hoort allemaal wat masiefer en steviger aan en het materiaal blijft enigzins elasties,niet zoals steenslag. gr pieter. |
|
||||
|
||||
Quote:
Is de epoxy primer echt nodig denk je? Hoeveel heb je nodig voor 1 kofferbak? en wat kost dit? Blijft de kofferbakmat er niet aan plakken?
|
||||
|
||||
als het gewoon een opknap beurt is hoef je geen primer te gebruiken maar ik ging uit van kaal blik en de mat blijft niet plakken als het droog is,maar wel goed ontvetten.
1 goede laag kun je doen met 1 blik en wil je wat dikker 6 tot 8 mm 2 blikken en het kost ongeveer 8,50 per blik. gr pieter. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zit het verpakt in onderschroefbussen (dezelfde soort bussen die je ook voor antisteenslag kunt gebruiken) ? Sorry dat ik effe meelift in dit topic, maar met de zelfde interesses moet dat kunnen vind ik
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat vind ik ook en het forum is voor iedereen he en duimpje voor de lifter zo hoor je toch te liften. ja het zit in inderschroef bussen en ze hebben het ook wel ik gewone blikken en dan heet het strijkkit net zoals orgineel eigenlijk wat over de naden zit. gr pieter. |
|
||||
|
||||
mocht je meer interesse hebben hierin, meld je dan eens aan op showyoursound.nl hier zitten mensen die het zelf verkopen en ook een hoop lui die dr mee gewerkt hebben, zelf ken ik het niet, maar daar kan men je er veel meer over vertellen, ook waar het te kijgen is.
|
|
||||
|
||||
Is er een verschil in resultaat met traditionele antidreun matten?
|
|
||||
|
||||
't smeert wel makkelijker in de hoeken, kan er ook geen vocht in blijven staan.
|