|
|||
|
|||
diodes nodig voor knipperlicht spy cv?
Ik heb hier een spy cv ab setje liggen wat ik graag aan wil sluiten.
Nu heb een een mooie tutorial gevonden op het web maar snap een ding niet. http://tdisite.nl/album_mod/project...luiten_rev2.pdf Ik heb zelf een golf 4 uit 2001. Er zit al centrale vergendeling op de auto, is deze nu positief of negatief aangestuurd? En in de tutorial heeft het kastje twee draden voor de knipperlichten. Mijn kastje heeft er maar een. Hoe kan ik dit het beste aansluiten? Ik begreep met diodes maar hoe en wat voor diodes? Last edited by MrCaveman : 08-01-2009 at 17:48. |
|
||||
|
||||
Dit zelfde probleem heb ik ook. IK moet hem ook nog steeds inbouwen. Moet je de bruine draad niet splitsen? Dit zijn de kleuren van de alarm lichten:
Knipperlicht 1 Draad: Wit / Zwart Referentie: van alarmlichtschakelaar Stekker: Zwart / Paars Aantal polen: 8 Referentie: T8 Pin nr: 2 Opmerking: met org. AB. 23 pol. zwarte steker onder stuurkolom. pos. 13 en 14. Knipperlicht 2 Draad: Groen / Zwart Referentie: van alarmlichtschakelaar Stekker: Zwart / Paars Aantal polen: 8 Referentie: T8 Pin nr: 3
|
||||
|
||||
Ik heb dit uit een ander forum:
je moet het zo aansluiten dat links en rechts gescheiden blijft dus als je op je alarm schakelaar 2 draden heb zitten 1x inkommende draad en 1x uitgaande draad kan je hem gewoon op de uitgaande draad zetten heb je meerdere draden dus de uitgaande is dubbel 1x links en 1x rechts dan ff aansluiten via diode ps. als je 1x uitgaande draad (alarmschakelaar) hebt kan het zijn dat deze naar je knipper relais gaat dan gaat je CV knipperen en je knipperrelais denk dat de lampjes het dan niet doen