|
||||
|
||||
Gijs's nieuwe daily; Caddy 1,6TD
Hij staat al een maandje voor de deur en ik had al foto's gemaakt, maar nog geen tijd gehad om ze te plaatsen.
Nieuw werk, dus nieuwe daily. Het is een Caddy van 1991 geworden met een 1600TD (CY met FF-bak), stuurbekrachtiging en wat metertjes in het middenconsole. Het werkhok is trouwens al in RAL7005 muisgrijs gerold, dus de foto's zijn eigenlijk al oud Achteraan 5,5 inch wielen, voor 5 inch. Of er iets anders onder gaat komen... vast wel een keer . Verlagen; nee. Hierbij wat foto's. Linkse deur was slecht en een klein beetje moeten lassen bij de cabine.. 3 werkende meters; Motorruimte; Achterklep heb ik wel, alleen had ik die er op dat moment even niet in. Update; huidige staat.
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Gijs : 28-09-2008 at 12:52. |
|
||||
|
||||
leuk ding Gijs,... krijg zin in de mijne... maar die staat voorlopig prima waar hij staat
|
||||
|
||||
Gaaf ding Gijs, wel zakken man
|
|
||||
|
||||
En wéér een!
|
||||
|
||||
geweldige ride!
|
||||
|
||||
Thnx heren.
@ Ernst; neehee, praat me nou niet om ik wil wel het maximum laadvermogen kunnen benutten, 't is een werkpaard
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker doen ! Ik laad in de mijne regelmatig 1000 kilo en dan nog heb ik veerweg over. Verlagen zou ik dan ook niet doen, dat is zonde als je er nog wat wil mee vervoeren.
|
|||
|
|||
Leuk ding. Maar plaats die nieuwe foto's eens. En idd gewoon verlagen.
|
||||
|
||||
of verhogen
|
||||
|
||||
Quote:
wel eens naar laadvermogen op kenteken gekeken? as op bladveren kan best, hoor, Gijs, dan kan je echt nog een kilo of 3-400 laden voordat hij gaat aanlopen |
|
||||
|
||||
680Kg laadvermogen idd
Het probleem is ook dat ik er geen tijd voor heb, en ook niet voor ga maken. Eerst de 73'er Kever maar afmaken, dan wat dingen aan de Passat doen en dan óók nog de 63'er maken, dat roep ik al bijna 3 jaar... Soms heb ik het idee dat ik *ets te veel projecten heb Kortom, de komende 2 jaar ben ik qua projecten wel onder de pannen
|
|||
|
|||
gaaf ding gijs !!
hoog is juist handig dan kan je de golf er onder parkeren ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Ah dus dit is het hok
Verlagen zou geen overbodige luxe zijn |
|
||||
|
||||
ja ik zeg ook verlagen
|
||||
|
||||
mooi mooi mooi...en waar blijven de nieuwe foto's??
|
|
||||
|
||||
Mooi hok Gijs. Ben benieuwd naar de nieuwe plaatjes.
Enne... wat de rest zegt... zakken!
|
||||
|
||||
Pff, zakken.. neh
Nu bijna 2000km met het hok gereden met een gemiddeld gebruik van 1:17, ook wel eens doortrekken dus niet altijd met lage toeren. Dit moet volgens mij nog wel zuiniger kunnen, maar ben er nu al dik tevreden mee. Op het lijstje staat een grote beurt; distributie vervangen, filters en olie. Als ie dan goed loopt wil ik 'm iets verder open schroeven en een IC bijbouwen voor iets meer vermogen.
|
||||
|
||||
leuk ding man,
toch vind ik diezelfde velgen onder dat golfje leuker wat voor chrome doppen zijn dat en waar vind ik die?
|
||||
|
||||
Vandaag toch maar besloten, na bijna een sloot ingereden te zijn, toch maar besloten om alvast de winterbanden te monteren (185/60/14, oude van Christiaan). Ik had bij de 13"ers zowiezo meer het idee dat ik vaker op de zijkant van de band reed dan op het gebruikelijke loopvlak.
Verder niet echt een update. De auto doet het, na 2500km, nog steeds goed
|
||||
|
||||
ah joh, met die bodemvrijheid was je er zonder natte voeten weer uitgereden
|