|
||||
|
||||
Iemand ervaring met de g40 turbokit van Emtec???
Hallo ik zat een beetje op internet te zoeken voor eeen turbokit voor mijn g40, nou zag ik deze Turbokit
Heeft iemand ervaring hiermee en wat zal ik nog meer moeten aanpassen qua koppeling, versnellingsbak zuigers etc. In het kort gezegd waar moet ik nog meer rekening mee gaan houden op het moment dat ik die set wil? gr Mitchel |
|
|||
|
|||
Ik zou ervoor zorgen dat je blok overall gezien helemaal in orde is.
Setje is gewoon goede set. Verzwaarde koppeling en andere nokkenas + chip op maar is wel aan te bevelen. Misschien nog andere injectoren. Mits je het een beetje mild afregeld hoef je geen andere internals te gaan gebruiken. Gr Pim |
|
|||
|
|||
nok niet nodig
chip natuurlijk wel
|
||||
|
||||
waarom geen nok?
deze kit is erg goed via g-laderseite vernomen, alleen het spruitstuk kan snel gaan scheuren!!! ik weet niet hoe je duits is ma op www.g-laderseite.de op het forum bij turbo staat een heeel topic over emtec racing.... |
|
||||
|
||||
Geen ervaring mee, maar wat hebben die heren mooi spul! De VR6 kits zijn ook erg netjes (er zijn er zoveel op de markt, maar dit ziet er qua afwerking en compleetheid erg goed uit).
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Okey bedankt voor de reacties maar ik hoef dus niet zo heel veel aan te passen, ik heb wel is eerder gelezen dat een orginele versnellingsbak boven de 160pk kapot loopt. Of is dat onzin??? en verder lijkt het me wel verstandig om alles te verstevigen.
gr Mitchel |
|
||||
|
||||
Quote:
@Richard Van het g-lader forum: Quote:
Mijn Duits is niet bijzonder goed, maar hier maak ik toch echt uit op dat hij er niet tevreden over is.
|
||||
|
||||
dat is waar! ma hij rijdt niet alleen emtec (meer topis daarover) en daarom geef ik deze link zodat ie zelf ervaring van andere kan lezen...
krummer brengt dus niks, en hij scheurt snel!! |
|
||||
|
||||
bij de meeste turbokitjes (niet al te dure) scheurt het spruitstuk op, of vlak na, de lassen.
Spul is niet netjes gegloeid na het lassen. RVS wordt nogal bros rondom gelaste delen.
|
|||
|
|||
Als ik zo zie welke auto je gekocht hebt heb je hem nog maar net. Zou eerst e.e.a aan onderhoud doen als ik jou was.....slechts een vermoeden hoor ;-)
|