|
|||
|
|||
tim22
hoi ben tim uit het zuiden van limburg. ben al een lange tijd bezig met het maken van een golf 3 gti er is heeel veel aan veranderd eigentlijk te veel om op te noemen hij is tot op de laatse schroef uitelkaar geweest en daarna weer opgebouwd. zoals ook een gereviseerde 2.0 2e motor met versnellingsbak
auto heefd laats op MP gestaan omdat ik er even geen zin meer in had. maar na onzin biedingen. heb ik hem er weer afgehaald en zelf verder afgebouwd. hier enkele foto's van me wagen. |
|
||||
|
||||
Wooow, Vette Ride man! ! En zeker Nice die velgen!!
|
|
||||
|
||||
welkom... Twingodak?
|
||||
|
||||
Welkom!!
En je bent lekker rigoureus bezig zeg!! En wat meer info over het dak zou ik ook graag willen hebben.... erg bruut!
|
||||
|
||||
Ziet er ruig uit zeg! Goeie kleur!
Zijknippers zijn van een Ford Focus? Gaaf gedaan!
|
|||
|
|||
Mooie wagen ! Een keer wat anders dit, maar zeker vet.
Trouwens waarom lopen er in het spatbord en achterpaneel wel een naad en in de deur niet ?
|
|||
|
|||
Oehhhh die wielen... Die Bumper... Mooi ding zeg
|
|
||||
|
||||
niet mijn smaak. maar ziet er grondig uit.
wilkomme
|
|||
|
|||
bedankt voor de positive reakties. het dak is van een clio. de knipperlichten voor indd van een focus en de velgen zijn van schmidt revolution. we zijn nu bezig met een orgineele voorbumper te cleanen. en deze wordt dan ook weer gespoten in parlemoer wit. de auto is niet standaard wit maar in de zon krijgt hij een paarse gloed. de auto is gespoten met lak van house of color. verdere plannen zijn nog inbouw audi tt dach. maar eerst maar eens kijken of we hem door de apk krijgen.
|
|
||||
|
||||
Is maar goed dat je hebt besloten om je auto te houden,want het resultaat is prachtig.Maar ook bij mij de vraag over de naad die over het achterscherm en het voorscherm loopt,maar niet over de deur.
Ben benieuwd als ook de voorbumper klaar is. Grt Michel |