|
||||
|
||||
Ontdek je plekje!
Misschien leuk idee na de foto's van Keverpech een rondje Nederland te maken... Kijken welke lokaties er allemaal al gebruikt zijn voor fotoshoots....
Meertje bij bungalowpark, Sevenum Arendsduin, 's-Gravenzande Het rustieke Oude Leede, naast "de Volkswagenschuur" Zo nu jullie......
|
||||
|
||||
Langs de a12 van arnhem richting utrecht Industrie terrein Ede, s’avonds altijd verlaten en leeg Bennekom voor de paardenstallen Bennekom vlak bij hoekelem. |
|
||||
|
||||
de polder bij oud gastel/ roosendaal (borchwerf) thuis :biggrin:
Last edited by Matheo : 04-10-2004 at 14:23. |
|
||||
|
||||
Weekendjes Zeeland...
In Burg-Haamstede: Onderweg naar de Oldtimerbeurs in Goes: Sneeuw! In Leusden:
|
||||
|
||||
ERASMUS brug Rotterdam
De molen van oude leede Grasveldje bij mij om de hoek Sprintbaan achter de schuur
|
|||
|
|||
Bij de Dobbeplas in Nootdorp.
O ja,de fastback gaat over in andere handen,maar blijft wel 'in de familie' |
|
||||
|
||||
Quote:
Gaat ie bij je weg ??? ZONDE !!!
|
|||
|
|||
@ Mr VA;ja,hij (zij) gaat ons weer verlaten :frown:
maar niet getreurd,want ze blijft (nu nog) wel in de buurt ... letterlijk !! |
|
||||
|
||||
Fotoshoot in de Waalhaven, Rotterdam. Best een leuke lokatie, vind ik.
Camera is niet echt top, maar ik ben best tevreden met de foto's |
|
||||
|
||||
Oude haven gebied in R'dam
My hometown Delft Gross Glocknerpass Oostenrijk (Dit soort foto's zijn de reden om met de vw op vakantie te gaan!) |
|
||||
|
||||
De Goddeloze Singel bij Veenwouden
|
|
||||
|
||||
Ik heb helaas geen digi camera en ook geen scanner, maar wel een partij gave MK1 cabbie en MK2 foto's de afgelopen jaren van me rides gemaakt! Allemaal hardcopy!
zodra ze digitaal zijn!!! You know the drill!!! Grtzzz ps, wat een beauty's hier!!! Om me vingers bij af te likken
..::: Stèéph :::.. ..::: Drive Topless :::.. Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: "Waar is mijn dak naartoe?" Gohwaleukforum Last edited by Steeph : 04-10-2004 at 21:52. |
|
||||
|
||||
gross glockner mochten we vorig jaar niet overheen te veel sneeuw nog (in Mei)
|
||||
|
||||
binnekort ff naar vught naar het militair museum daar heb je ook hele mooie lokaties!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is vlak bij de IJzeren Man en de Gevangenis bij de Lunetten! Idd mooie omgeving daar! Vooral zodadelijk in de herfst met al die kleuren van de bomen!!! Geef eventueel maar een gil, zou ik je leuke locaties kunnen laten zien! Is daar heel goed foto's schieten! Grtzzz
..::: Stèéph :::.. ..::: Drive Topless :::.. Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: "Waar is mijn dak naartoe?" Gohwaleukforum Last edited by Steeph : 05-10-2004 at 15:36. |
|
||||
|
||||
Parkeerplaats Kasteel Heeswijk...in euuh Heeswijk
|