|
|||
|
|||
LuukGTI
Hallo,
Ik ben Luuk, 19 jaar oud en woon in Huizen (vlak bij Hilversum).. Heb toen ik 15 was een zelfbouw Minibike gemaakt, 2 Puch Maxi's en een Honda MTX-SH compleet gerestaureerd. Eigenlijk altijd bezig gehouden met brommertjes sleutelen en dat soort dingen.. Auto was een grote wens, maar een Golf GTI op eigen naam was iets te prijzig... Maar na een goede deal met Mams Is hij er dan toch gekomen.. Een Golf II GTI 8v uit 1989 Na enige tijd azen op deze Golf van een collega (in de 40 ) en 2 ongelukken later heeft hij hem dan toch verkocht.. Voor 250 euro werd ik blij gemaakt met dit barrel. Op de hoogte van de gebreken... Heeft op de snelweg enkele meters dwars voor een vrachtwagen uitgeschoven, en een autootje in de achterkant gehad (beiden buiten zijn schuld om). Na het strippen van de auto kwamen we erachter dat buiten de achterkant, ook de binnen en buitendorpel links, en alleen de buitendorpel rechts vervangen moesten worden, en de halve wielkast + veerophanging rechtsachter Motorblok stond al op internet, maar na korte tijd toch besloten om hem weer nieuw leven in te blazen. Dus. Dit was het verhaal, foto's volgen! |
|
||||
|
||||
Welkom!
En ben erg benieuwd naar foto's!
|
|||
|
|||
De foto's:
Achterkant.. Zijkant.. Grootste Rotte plek in de wielkast rechts achter, let ook op het rotte bij de veerpoot ophanging, dit zit dus ongeveer rondom :| Slechte lak aan de voorkant: Al met al, nog best wat werk... Last edited by LuukGTI : 19-01-2009 at 11:57. |
|
||||
|
||||
Hey welkom.En succes met het restaureren van je auto.Met wat liefde en plezier gaat dit ook zeker weer een prachtige auto worden.
|