|
||||
|
||||
5 deurs GTI op MP
|
|
|||
|
|||
Dikke prijs.
Ook al wat plekjes en roest. Zie 5e foto. Het is natuurlijk ook geen nieuwe auto. |
|
||||
|
||||
Voor dat geld mag mijn 5-deurs ook misschien wel weg.
En die heeft nog 8 kleppen extra.
|
||||
|
||||
heb hier ook naar zitten kijken. Leek mij wel een mooi ding! Maar wat zegt de ECHTE volkswagen kenner ervan? en wat zou die ongeveer waard zijn?
Heeft die nou ook schade op de rechter achterdeur? |
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt er wel op dat ie daar een deukje heeft, maar aan de andere kant... die deur schroef je er zo uit en vervang je door een nettere. En misschien is de deuk er nog wel uit te halen zonder te spuiten... lijkt er wel op in ieder geval. Wat ie waard is? Kijk Marktplaats even door, en zoek je wat soortgelijke gti-tjes op en kijk wat die kosten. Daarnaast is 't een beetje afhankelijk van wat jij zelf wil, en wat de auto je biedt. En zoals ik al zei: voor dat geld mag mijn 16v ook misschien wel weg. Als je daar interesse in hebt stuur je me maar een PB, dan kan ik contact opnemen met de verkoper van een andere 16v, in de kleur die ik wil hebben: een witte.
|
|||
|
|||
had hem ook gezien daarom staat die van ons ook te koop de fire and ice 16v vriendin wil liever in een 8v gti rijden. moet wel weer een 5 deurs zijn voor het mooie.