|
|||
|
|||
golf 2 onderdelen
goedenavond ben opzoek naar een aantal onderdelen voor mijn golf 2
-2 dorpellijsten van de g60 set, met de afdekkapjes van de kriksteunen er nog aan - g60 achterbumper, kleur maakt niet uit, zolang het afdekkapje van het sleepoog er maar in zit en het zwarte kunstof gedeelte nog zwart is en in goede staat - rechter deurlijst met gti embleempje, dunne uitvoering - pookknop in de golfbal uitvoering - dikke wisserarm van bonrath - witte knippers voor g60 bumpers - nette blauwe hoedenplank - voorruit met zonneband liefst een beetje in de buurt, of je moet het ook op willen sturen, je kan me pmén of een mailtje sturen alvast bedankt! mvg marco Last edited by neef_m : 12-01-2009 at 18:14. |
|
||||
|
||||
Quote:
In de buurt van waar?
|
|||
|
|||
haha profiel aangepast, thnx
|
|
||||
|
||||
Quote:
Pooknop in golfbal uitvoering - Heb ik voor je! Dikke wisserarm bonrath - heb ik voor je, mits je enkel de wisserarm zoekt en niet het gehele mechaniek? Witte knipper g60 - heb ik ook voor je Laat maar weten wat je ervoor wilt uitgeven Woon zelf in Leiderdorp, dus nog in de buurt ook
|
|||
|
|||
owja zoek ook nog een versnellings bak ik heb een 1.8 gti 8v blok, pf is de motorcode, zal van de week even kijken voor de bakcode
|
|
||||
|
||||
Denk dat je bakcode AUG is.
Heb hetzelfde blok Welk bouwjaar is die van jou?
|
|||
|
|||
hij is van 1990, pb trouwens beantwoord
|
|
||||
|
||||
Die van mij is ook van 1990.
Dus denk dat je dezelfde bak hebt. Pb terug..
|
|||
|
|||
ok, nouja heb 'm van de week toch nog wel even op de brug staan dus check het nog even voor de zekerheid, je weet maar nooit.
iig al voorzien van een pookknop, knipperlichten en ruitenwisser |
|
|||
|
|||
en in princiepe ook voorzien van een achterbumper, dorpel lijsten en deurlijst
|