|
||||
|
||||
Golf 3 achterlichten rood / zwart HELLA !
Zo kan me iemand vertellen wat ze nieuw gekost hebben en of je ze nog krijgt !
|
|
||||
|
||||
...is wel mooi, ja! Lijkt een beetje op die van een Polo.
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
als ik een golf 3 had zou ik die nemen erg mooi en net even anders
|
|
||||
|
||||
de vw store in assen dan?
|
|||
|
|||
Ophangpunten bij een setje achterlichten mk3 zijn toch maar 3 moeren ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt
|
||||
|
||||
Uitverkocht bij dolf van eijck.
Ik heb het laatste nette setje gekocht tussen kerst en oud en nieuw. Ik heb net een mail van een mede forumer gehad dat hij het andere setje heeft ontvangen maar helaas met schade aangekomen in belgie. Kosten Normaal €149,00 Hier nog een foto van de doos met het nummer erop. Misschien heb je er iets aan bij je zoektocht. Ps op cleaned staat ook een gebruikt setje te koop van Rosario. Dit is niet het beschadigde setje zoals hierboven genoemd maar weer een ander setje ! Succes ermee groet, Marco |
|
|||
|
|||
Quote:
.. mijn setje is weer onderweg terug naar Dolf van Eijk .. 1 x met schade aan de achterkant (dus dat zie je niet als gemonteerd), maar de andere met een stuk uitgebroken aan de buitenkant. Helaas! |
|
||||
|
||||
Hey Oldskool,
VW Club Parkstad heeft nog zo'n setje te koop. Neem maar contact op, je weet ons te vinden als het goed is... |
|
||||
|
||||
100 euro bij D&W. gewoon al jaren leverbaar.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
.. vrees van niet. Staat bij op korte termijn weer leverbaar (terwijl ze niet meer gemaakt worden) en als bestelnummer / omschrijving 'alleen de rechtse lamp' ... Denk dat het eerder vulling van hun webshop is. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat setje van Rosjaro van Cleaned is ook niet helemaal goed. Die heeft ook een barstje en mist een bevestigingspunt
|
||||
|
||||
Quote:
Dat bedoelde ik ook ook met dat is weer een ander setje dan hierboven. Ook licht beschadigd dus. |
|
||||
|
||||
Nou gewoon even wachten. D&W heeft ze altijd geleverd. Lijkt me sterk dat ze opeens niet meer leverbaar worden. Ik zou eens met ze bellen.
Overigens valt me op dat je voor golf 3 bijna geen mooie lichten meer krijgt, alleen maar kermis lexus led verlichting waar je meestal ook nog een vochtvreter in moet plaatsen. Quote:
|