![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij zet ik te koop de auto van mijn schoonzusje!
Model: Arosa Bouwjaar: 1998 Brandstof: Benzine Kilometerstand: 96.429 km Carrosserie: Hatchback (3/5-deurs) Transmissie: Handgeschakeld Kleur: Zwart Motorinhoud: 1390 cc Te koop: Zeer leuke Seat Arosa met lage km stand. Gaat weg vanwege gezinsuitbreiding. 2e eigenaar, 5 jaar in bezit gehad. Leuke auto die lekker rijdt, vanwege zijn 1.4 motor en lage gewicht. Belasting is maar 66 euro per 3 maanden! Auto is altijd goed onderhouden. Zo is de distributieriem reeds vervangen en in september 2008 is er een nieuwe accu geplaatst. Recentelijk (december 2008) zijn de voorbanden vervangen. APK is geldig tot 15 augustus 2009. Deze auto heeft een deuk + kras in het linker voorspatbord. Zie bijgevoegde foto. Auto is van 1998, handgeschakeld en heeft een 1.4 motor. KM stand is 96429. Verder heeft deze auto een bestuurders airbag, stuurbekrachtiging, licht metalen velgen. Leuke auto met relatief weinig kilometers! Prijs 2500,- euro Bel of mail gerust voor foto's of vragen. Marcel Leeraar 0655736019 of mleeraar@hotmail.com Last edited by Pololeon : 16-01-2009 at 12:10. |
|
||||
|
||||
![]() Ik had mijn broer verkeerd verstaan! De prijs is 2500 euro!!!
Leuke auto voor weinig geld.... |
|
||||
|
||||
![]() Upje..
|
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij mis ik de bijgevoegde foto!
|
|
||||
|
||||
![]() De foto's had ik geupload via Imageshack, maar de link werkte op een of andere manier niet....kan iemand helpen?
|
|
||||
|
||||
![]() Up...
|
|
||||
|
||||
![]() Leon, voor zover ik weet staat onze afspraak volgende week? (zie Voicemail/PB) Bij deze gereserveerd dus
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jep gereserveerd...
|
|
||||
|
||||
![]() up...
|
|
||||
|
||||
![]() up...
|
|
||||
|
||||
![]() Deze is verkocht. Beetje jammer aangezien ik een afspraak had gemaakt en men blijkbaar tegenwoordig afspraken niet meer na kan komen
![]() |