Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 12-01-2009, 20:33
danichio danichio is offline
Forum regular
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 52
Smile ben een beetje einde raad golf 2 1.3

wie ok wie kan me misschien please helpen zo snel mogelijk

heb een golf 2 manhattan 1300 cc

had een probleem dacht dat het opgelost is maar nu weer een probleem

het gaat om het volgende had het volgende probleem

me auto liep en loopt nu weer op drie cylinders

het is cylinder een die niet meeloopt nu maar 2 bar en voor dat de kop eraf

was 4 bar druk

de garage zei is een of twee kleppen die niet goed zijn of krom toen was het

de koppaking zei de garage toen hadden ze de kop er al af gehaald

puntje bij paaltje heeft de garage er 2 nieuwe kleppen erin gezet en 400 euries lichter

nu heb ik het volgende probleem als ik hem wil starten als ie koud is of warm is

en de auto trekt minder moet stevig doorhalen gaat niet harder dan 110

hij is moeilyk te starten moet ik gas geven met starten was hiervoor niet was

toen de oude kromme kleppen er nog in zaten haalde ik top 150 starte hij goed

de garage zei je nu je hebt een scheur denk ik zitten in je cylinderkop

en je moett gaan kijken voor een andere kop



wil graag in deze auto blijven rijden heb er veel aan gedaan vandaar

wie kan me zo spoedig mogelijk helpen dit op te lossen



ik woon in almere

ben een beetje einde te raad

en het vetrouwen kwijt in deze garage

jullie kunne me berijken op het volgende email adres

crxpower1966@hotmail.com

of op het volgende telefoon nummer 06-42472028

ik ben jullie heel er dankbaar alvast al jullie me kunne helpen

met vriendeliijke groet andre uit almere
Reply With Quote
  #2  
Old 12-01-2009, 20:40
gele-golf2's Avatar
gele-golf2 gele-golf2 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 209
Send a message via MSN to gele-golf2
Default

ik denk dat je beter een ander blok erin kan bouwen of een andere bovenkop is je kop met de koppaking vervangen ook gevlakt kan zijn dat hij nog ergens valse lucht aanzuigt is er al wel een koppaking op gekomen je kleppen gaan aleen krom als je nokkenas stil komt te staan en je zuiger nog 1 slag geeft bijvoorbeeld bij als je distributrie riem eraf vliegt wat bij mij toen het geval was met me polo succes ermee laat het efe op het forum weten als er weer nieuws is
Reply With Quote
  #3  
Old 12-01-2009, 20:44
Gino89's Avatar
Gino89 Gino89 is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,129
Default

4 bar is ook niet echt veel. Ik zou die andere cilinders ook eens nameten. Volgens mij is je blok ver op. Beter kijken voor een vervangend motorblok. En met die valse lucht zou je eventueel aan de bougie kleur kunnen zien.
Reply With Quote
  #4  
Old 12-01-2009, 20:52
danichio danichio is offline
Forum regular
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 52
Default

distributie is er toen af gelopen hij is van de buurvrouw geweest vandaar heeft hem weg gebracht heeft er 700 euries gekocht ik heb hem over gekocht van haar en kwam er achter dat hij op 3 cylinders loopt
verder wezen vragen
bij jan en alle man dan naar de garage maar zei kan gheen kwaad zei hij

hem achter gelaten eerst zei hij kromme kleppen toen weer koppaking puntje bij

paaltje andere koppaking er in en 2 nieuwe kleppen maar hij loopt niet lekker nu

maar vindt hem nu niet goed meer lopen niet harder dan 11o km is net als hioj gesmoord wordt

ben te einde raad

wie kan me graag helpen of heeft een optie zodat ik toch kan rijden

of moet ik dan toch maar toch de golf weg doen of ruilen tgen een oude en goed polootje

of wat anders

hoor graag een optie

grts danichio hier op het forum in het echt heet ik andre1966
Reply With Quote
  #5  
Old 12-01-2009, 21:02
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,531
Default

Als alles is vervangen wat je opnoemd moet het toch goed zijn[zou je zeggen!]
Denk dan dat de distributie niet hetemaal goed staat
Reply With Quote
  #6  
Old 12-01-2009, 21:09
danichio danichio is offline
Forum regular
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 52
Default

ja dacht ik ook al aan of

zou ik hem weg moet doen

of ruilen met een pollotje of ?????????????????
wie weet er anders iets

voor me hier op het forum

die wat wil

hoor het graag grts
Reply With Quote
  #7  
Old 12-01-2009, 21:13
danichio danichio is offline
Forum regular
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 52
Default re

ja dacht ik ook al aan of

zou ik hem weg moet doen

of ruilen met een pollotje of ?????????????????
wie weet er anders iets

voor me hier op het forum

die wat wil

hoor het graag grts
Reply With Quote
  #8  
Old 12-01-2009, 21:35
tim_j's Avatar
tim_j tim_j is offline
Married to PC
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,485
Default

ik zou even een nachtje lekker slapen,

morgen weer even alles opnieuw bekijken en informeren bij een andere garage.
Reply With Quote
  #9  
Old 12-01-2009, 21:36
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,531
Default

Almere is best ver uit de buurt
Maar je mag gerust een X langs komen
Reply With Quote
  #10  
Old 13-01-2009, 15:41
passatje2 passatje2 is offline
VW Addict
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 635
Default

lijkt erop dat je distributieriem toch un tand te laat staat,mischien wel 2,dus zou dat ergens laten controleren als eerste,zoals hier al gezegd is...had em eens te vroeg 1 tand staan trok als een raket ma na 35oo toeren niet veel meer daar,jij hebt em te laat staan gok ik
Reply With Quote
  #11  
Old 13-01-2009, 16:26
zuivere311 zuivere311 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 119
Default

Ik zou eens een afspraak maken met ""golf mkII 16v""

Ik weet dat het een eind van Almere is.
Reply With Quote
  #12  
Old 13-01-2009, 17:33
Fast Eef's Avatar
Fast Eef Fast Eef is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 223
Default

wil je eventueel ook wel helpen..

maar misschien vind je het te ver.
__________________
Golf MKII 16v
Reply With Quote
  #13  
Old 13-01-2009, 18:59
Ron89 Ron89 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 76
Default

Niet Toevallig de pakking van de caburateur?
dat had die van mij last van hij zoog valse lucht door de pakking(zaten scheurtjes in 't rubber) hagel nieuwe pakking kost 65 euro bij de garage.heb eventueel nog wel 1 liggen.
Reply With Quote
  #14  
Old 14-01-2009, 16:22
tim_j's Avatar
tim_j tim_j is offline
Married to PC
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,485
Default

Quote:
Originally Posted by passatje2
lijkt erop dat je distributieriem toch un tand te laat staat,mischien wel 2,dus zou dat ergens laten controleren als eerste,zoals hier al gezegd is...had em eens te vroeg 1 tand staan trok als een raket ma na 35oo toeren niet veel meer daar,jij hebt em te laat staan gok ik


hoi, hier haak ik op in.

mijne doet tussen 1000 en 2000 echt niks. en boven de 3000 tot 5000 trekt die als een raket. tandje te laat?
Reply With Quote
  #15  
Old 14-01-2009, 19:27
passatje2 passatje2 is offline
VW Addict
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 635
Default

zit er dik in of je onsteking staat niet op tijd,dus meer vooronsteking zetten evt
Reply With Quote
  #16  
Old 14-01-2009, 19:56
vw golf 1979's Avatar
vw golf 1979 vw golf 1979 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 434
Default

check idd ook de ontsteking eens. rotor,rotorkap en bougies. daar durft ook al wel eens wat mis mee gaan. ook de vooronsteking eens nakijken, mss hebben ze hem verkeerd gezet na hetg vervangen vd koppakking
__________________
golf 1 '79 1.1
golf mk4 1.9tdi
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum