#1
|
|||
|
|||
ben een beetje einde raad golf 2 1.3
wie ok wie kan me misschien please helpen zo snel mogelijk
heb een golf 2 manhattan 1300 cc had een probleem dacht dat het opgelost is maar nu weer een probleem het gaat om het volgende had het volgende probleem me auto liep en loopt nu weer op drie cylinders het is cylinder een die niet meeloopt nu maar 2 bar en voor dat de kop eraf was 4 bar druk de garage zei is een of twee kleppen die niet goed zijn of krom toen was het de koppaking zei de garage toen hadden ze de kop er al af gehaald puntje bij paaltje heeft de garage er 2 nieuwe kleppen erin gezet en 400 euries lichter nu heb ik het volgende probleem als ik hem wil starten als ie koud is of warm is en de auto trekt minder moet stevig doorhalen gaat niet harder dan 110 hij is moeilyk te starten moet ik gas geven met starten was hiervoor niet was toen de oude kromme kleppen er nog in zaten haalde ik top 150 starte hij goed de garage zei je nu je hebt een scheur denk ik zitten in je cylinderkop en je moett gaan kijken voor een andere kop wil graag in deze auto blijven rijden heb er veel aan gedaan vandaar wie kan me zo spoedig mogelijk helpen dit op te lossen ik woon in almere ben een beetje einde te raad en het vetrouwen kwijt in deze garage jullie kunne me berijken op het volgende email adres crxpower1966@hotmail.com of op het volgende telefoon nummer 06-42472028 ik ben jullie heel er dankbaar alvast al jullie me kunne helpen met vriendeliijke groet andre uit almere |
#2
|
||||
|
||||
ik denk dat je beter een ander blok erin kan bouwen of een andere bovenkop is je kop met de koppaking vervangen ook gevlakt kan zijn dat hij nog ergens valse lucht aanzuigt is er al wel een koppaking op gekomen je kleppen gaan aleen krom als je nokkenas stil komt te staan en je zuiger nog 1 slag geeft bijvoorbeeld bij als je distributrie riem eraf vliegt wat bij mij toen het geval was met me polo succes ermee laat het efe op het forum weten als er weer nieuws is
|
#3
|
||||
|
||||
4 bar is ook niet echt veel. Ik zou die andere cilinders ook eens nameten. Volgens mij is je blok ver op. Beter kijken voor een vervangend motorblok. En met die valse lucht zou je eventueel aan de bougie kleur kunnen zien.
|
#4
|
|||
|
|||
distributie is er toen af gelopen hij is van de buurvrouw geweest vandaar heeft hem weg gebracht heeft er 700 euries gekocht ik heb hem over gekocht van haar en kwam er achter dat hij op 3 cylinders loopt
verder wezen vragen bij jan en alle man dan naar de garage maar zei kan gheen kwaad zei hij hem achter gelaten eerst zei hij kromme kleppen toen weer koppaking puntje bij paaltje andere koppaking er in en 2 nieuwe kleppen maar hij loopt niet lekker nu maar vindt hem nu niet goed meer lopen niet harder dan 11o km is net als hioj gesmoord wordt ben te einde raad wie kan me graag helpen of heeft een optie zodat ik toch kan rijden of moet ik dan toch maar toch de golf weg doen of ruilen tgen een oude en goed polootje of wat anders hoor graag een optie grts danichio hier op het forum in het echt heet ik andre1966 |
#5
|
|||
|
|||
Als alles is vervangen wat je opnoemd moet het toch goed zijn[zou je zeggen!]
Denk dan dat de distributie niet hetemaal goed staat |
#6
|
|||
|
|||
ja dacht ik ook al aan of
zou ik hem weg moet doen of ruilen met een pollotje of ????????????????? wie weet er anders iets voor me hier op het forum die wat wil hoor het graag grts |
#7
|
|||
|
|||
re
ja dacht ik ook al aan of
zou ik hem weg moet doen of ruilen met een pollotje of ????????????????? wie weet er anders iets voor me hier op het forum die wat wil hoor het graag grts |
#8
|
||||
|
||||
ik zou even een nachtje lekker slapen,
morgen weer even alles opnieuw bekijken en informeren bij een andere garage. |
#9
|
|||
|
|||
Almere is best ver uit de buurt
Maar je mag gerust een X langs komen |
#10
|
|||
|
|||
lijkt erop dat je distributieriem toch un tand te laat staat,mischien wel 2,dus zou dat ergens laten controleren als eerste,zoals hier al gezegd is...had em eens te vroeg 1 tand staan trok als een raket ma na 35oo toeren niet veel meer daar,jij hebt em te laat staan gok ik
|
#11
|
|||
|
|||
Ik zou eens een afspraak maken met ""golf mkII 16v""
Ik weet dat het een eind van Almere is. |
#12
|
||||
|
||||
wil je eventueel ook wel helpen..
maar misschien vind je het te ver.
__________________
Golf MKII 16v |
#13
|
|||
|
|||
Niet Toevallig de pakking van de caburateur?
dat had die van mij last van hij zoog valse lucht door de pakking(zaten scheurtjes in 't rubber) hagel nieuwe pakking kost 65 euro bij de garage.heb eventueel nog wel 1 liggen. |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
hoi, hier haak ik op in. mijne doet tussen 1000 en 2000 echt niks. en boven de 3000 tot 5000 trekt die als een raket. tandje te laat? |
#15
|
|||
|
|||
zit er dik in of je onsteking staat niet op tijd,dus meer vooronsteking zetten evt
|
#16
|
||||
|
||||
check idd ook de ontsteking eens. rotor,rotorkap en bougies. daar durft ook al wel eens wat mis mee gaan. ook de vooronsteking eens nakijken, mss hebben ze hem verkeerd gezet na hetg vervangen vd koppakking
__________________
golf 1 '79 1.1 golf mk4 1.9tdi |