|
|||
|
|||
Zwarte vloerbedekking g1
In nieuwstaat, geen scheuren of whatever, mooi egaal diep zwart. Originele stukken bij de pedalen zijn ook nog in nieuwstaat...
Bestaat dus uit voorste gedeelte en gedeelte achter, voor de achterbank... Ook nog een in nieuwstaat verkerende kofferbak en onder-achter-bank mat erbij... Prijs: 150 euro |
|
|||
|
|||
up...
|
|
|||
|
|||
Goed bod, mag ie weg!
|
|
|||
|
|||
Up! Is echt in nieuwstaat ook!
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
foto's? heb interesse
|
|
|||
|
|||
Fotos heb ik er zo niet van... maar je weet hoe een golf 1 zwarte vloerbedekking eruit ziet, en je weet dat ik eerlijk ben over de staat ervan!
Vloerbedekking is als nieuw, rubberen gedeelte bij bestuurder is als nieuw en ook de linnen strookjes die onder je deurrubber gaan zijn als nieuw, kortom, is gewoon NIEUW.. Als je interesse hebt sjoes, komen we er wel uit en je weet me te vinden... |
|
|||
|
|||
Quote:
Melvin, ik wil de vloerbedekking graag hebben, ik ben de komende tijd echter niet in de buurt. Pas begin januari ben ik weer in de buurt en kan ik pas langskomen. Wetende dat het toch in orde is, mag ik een aanbetaling doen? Dan kun jij er tenminste van uitgaan dat je de vloerbedekking verkoopt en heb ik de zekerheid dat ie van mij gaat worden Voor de zekerheid nog 1 vraagje: t past gewoon in een Golf 1 GTI van ' 83 he? (is toch allemaal hetzelfde, toch?) ps. heb je nog meer interieurdelen? groet, Dennis |
|
|||
|
|||
Hallo Sjoes, onderhandelingen e.d. graag via pm...
Omdat we nu toch zo open zijn: Als het goed is wordt het maandagavond al opgehaald... Het was niet zo'n punt geweest om het te reserveren voor je maar er waren ondertussen al meer gegadigden.. Ik houd je op de hoogte! |
|
|||
|
|||
Verkocht dus mag dicht!
|