![]() |
|
||||
|
||||
![]() remklauwen achter mk3 gti/tdi LUCAS 38 gezocht
PB me even als je een set hebt liggen, liefst in brabant/gelderland Martinus
|
||||
|
||||
![]() Sorry Martinus,
Maar je stuurd me zaterdag een mail voor remklauwen, dat je deze evt. zondag avond wilt komen halen als het de juiste zijn. Hierop stuur ik je terug dat ik zondag even voor je kijk en of je me wilt bellen. Ik ga zondag special op tijd naar huis om even voor je te kijken. Stuur je nog een mail. En hoor niets van je. Bedankt voor je moeite om even te laten weten dat het niets voor je is. gr Maikel |
|
||||
|
||||
![]() sorry maar ik heb geen email terug gezien? heb je inderdaad gemaild nav een adv van je.
zou je de mail nogmaals willen sturen naar martinus83 at gmail dot com ? bedankt edit: in mijn outlook geen mail, wel online (gmail) .. ![]()
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 06-01-2009 at 12:58. |
|
||||
|
||||
![]() foutje van de techniek. je hebt pb
|
|
||||
|
||||
![]() Hier kan een slotje op!
Maikel, ik zie je morgen ![]()