|
|||
|
|||
Chrome sierlijsten Jetta 1
Hey jongens,
Kan ik ook ergens nieuwe chrome sierlijsten voor mijn jetta 1 bestellen. Als iemand een adresje heeft (met prijs) hoor ik dit graag. alvast bedankt. Greatz.. |
|
||||
|
||||
Die moet je zelf maken, ik heb het al eens eerder gedaan.
Pak een buisje van 1,5 meter, las hem onder dicht, zet hem recht op en vul hem met tinner, stop je lijsten erin, en 10 minuten later heb je blanke lijsten. Even op poetsen en klaar is kees. Last edited by ruud's fridolin : 29-03-2009 at 21:47. |
|
||||
|
||||
Knappe Jetta
Zoals Ruud zegt gewoon even in de thinner. Dit heeft Ruud destijds voor me gedaan. Daarna heb ik hem op een oud scherm geklikt mbv de klemmetjes waarmee ze normaal vast zitten. Dan even een boormachine met een polijstborstel en een beetje unipol en klaar is kees. Succes ermee |
|
||||
|
||||
en nou voor de bumpers dan :P ?
|
||||
|
||||
Quote:
De strips die in de bumpers zitten is kunstof met een laagje. Dit gaat dus niet zo. Gewoon effe een nieuwe bumper bestellen dus |
|
|||
|
|||
wahahah dit zijn nog eens tips!! Super, als ik het aan tijd heb zal ik het binnenkort eens proberen..
Wat betreft de bumpers kun je daar ook een chromen pees intrekken ofzo.. of moet je hier compleet nieuwe bumpers voor kopen..?? Zijn deze nog nieuw te krijgen?? |
|
|||
|
|||
helaas, zelfs VW classic parts kan geen bumpers meer leveren met chrome pees. Een donorwagen met mooie bumpers vinden is de enige oplossing vrees ik.
|
|
||||
|
||||
Quote:
ff iets anders: hhmmmm S rohr onder jetta 1....hoe zit dat? |
|
||||
|
||||
Met een lasapparaat kom je een heel eind denk ik
|
|
||||
|
||||
ha, slim!
maar het eindpijpje is zo lang van zo'n jetta. verlengen dus. makkelijker dan ik dacht. prima |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had destijds een oude Schrick demper die helemaal rot was. Ik heb hier het eindstuk afgeslepen en op een originele demper laten lassen. En voila ! |
|
||||
|
||||
...Of einddemper naar achteren plaatsen
Anyway, ik geloof dt voorwinden in groningen nog wel setjes sierlijsten verkoopt (chroom jetta1) |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties!!
Maar om nog even op die bumpers terug te komen.. wat is een redelijke prijs voor een setje?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is maar net wat een gek er voor geeft. Ik kocht ooit een nieuwe originele achterbumper voor €50,00 bij interauto deze lag daar al 10 jaar nieuw in de verpakking op zolder.Voor een immitatie voorbumper betaalde ik rond de €150,00 bij artha autoparts (6 jaar geleden). Ps informeer ook nog eens bij artha (effe googlen). |
|
|||
|
|||
bij artha heb ik geprobeerd, deze mensen konden ze niet meer leveren..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hmmmm jammer ! Succes met zoeken |
|
||||
|
||||
weet niet of het voor golf/jetta 1 ook zo is maar voor golf 2 zijn die bumpers met chrome bies best prijzig. 250/300 per set. immitatie bij winparts oid. 45 per stuk dacht ik.
ik zat er over na te denken of je die bies niet mooi zilver kan spuiten?? wat denken jullie?