![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Mijn MFA heeft de laatste tijd vreemde kuren
i.p.v. 24 uurs is ie zomaar 's ochtens 12uurs geworden ... de buitentemp geeft weleens zo'n 36 graden aan en de olietemp is dan ook gelijk maar 160graden ![]() en willekeurige andere dag is het weer normaal iemand dit eerder meegemaakt ? vocht in het tellerhuis ? een van de multistekkers niet goed ? of is ie aan't overlijden ?
__________________
HeliosBlauw past bij jou. |
#2
|
|||
|
|||
![]() heb precies het zelfde
als ik contact omdraai dat ie bijna start wacht ik 10a 15 sec en dasn start ik hem ,en dan is het goed ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Doe m in een dwangbuis en breng naar het gekkenhuis
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() klinkt stom maar werkt wel
nooit geleerd om ff te wachten en dan pas te starten ? ![]() en dan heb ik het niet over een diesel hahahah |
#6
|
|||
|
|||
![]() ik wacht altijd met starten tot de kvs led zijn riedel uitgeknippert is en/of de benzinepomp op druk is
![]()
__________________
HeliosBlauw past bij jou. |
#7
|
|||
|
|||
![]() ok
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() mocht iemand nog iets weten ...
de klok is iig een keer van 24 naar 12 uurs verandert om 5 uurs nachts, liep toen 5 uur achter en op 12uurs ..(toen lagen wij te slapen)
__________________
HeliosBlauw past bij jou. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook wel eens problemen gehad met mijn mfa, maar die leken totaal niet op die van jou. Wat bij mij hielp was het hele ding resetten (accu-poolen los en + en - paar seconden tegen elkaar houden). Geen idee of het jouw probleem zal verhelpen, maar is het proberen waard lijkt me. Succes!
__________________
'06 A4 1.8T Quattro
'85 Transporter '85 Golf
|