|
|||
|
|||
Grill Golf 2
Ik heb op dit moment een orginele grill in mijn golf 2 maar wil deze vervangen voor een GTI grill. Wat voor verlichting moet ik hiervoor aanschaffen? Op dit moment heb ik enkele koplampen, de GTI grill heeft dubbele lampen.
En hoe maak ik een hoedenplank voor boxen om doorhangen te voorkomen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Een stuk mdf plaat kopen op maat zagen en gaten erin maken dan bekleden dan boxen aansluiten en je hebt een stevige hoedenplank |
|
||||
|
||||
Wat wil je precies weten over de verlichting? Volgens mij liggen de originele stekkers al klaar voor je binnenste lampen. Mocht dit niet het geval zijn, de binnenste lampen zijn voor je grootlicht, de stekkers voor je lampen zal je op de sloop moeten halen, en dan zal je als je het netjes wilt hebben bedrading moeten trekken naar je zekeringkast.
|
|
||||
|
||||
Quote:
wel een frame eronder of heel dikke MDF.. een dun 12mm plaatje hangt zo door
|
|||
|
|||
ik heb nog een origineel VW GTI grille te koop
gloednieuw en een origineel verstraler daarvoor.. alles origineel dus goede kwaliteit en pasvorm en er is geen enkele imitaitie die de rooie rand goed en netjes namaakt.. |
|
|||
|
|||
Ik ben gister bij de sloop geweest en daar werd mij verteld dat in de grill al twee lampen voor grootlicht aanwezig horen te zijn. Bij mij dus niet het geval. Ik heb 1 lamp... Dit was voor de man volledig nieuw, zal vanmiddag even heen met de grill. Wat kost een orginele GTI grill en hoe weet ik dat deze orgineel is?
|
|
||||
|
||||
als hij origineel is staat er een vw logotje achterop en een onderdeel nummer die begint met 191
Thijs
|
||||
|
||||
Als de originele grillen uberhaupt nog te leveren zijn, dan merk je vanzelf wel dat t origineel is, want van de prijs zal je steil achterover slaan... Maar als je de grille nieuw haalt zitten er alsnog geen lampen in. Die ken je bij Euro Autoparts wel los bestellen, je hebt de imitatie lampen en de hella.
|
|
||||
|
||||
En marktplaats staat er ook vol mee... de meesten gaan voor een embleem loze gril en verkopen de oude standaard. Ik ben ook over gestapt naar 2 verstralers. Ik had die 2 stekkertjes ook niet. Heb het zo opgelost zo als hier boven al iemand zei. Originele stekkertjes van een sloop golf afgeknipt en die er dan bij mij tussen gezet met van die klemmen voor een aftakking te maken. werkt goed En je kunt zo van grille wisselen als je hem beu bent zonder weer alles te veranderen.
|
|
|||
|
|||
IK bied je een nieuwe origineel grille aan paar regels hierboven, en dan vraag jij of je bij de dealer kan halen????
|
|
||||
|
||||
Heb ook nog wel eentje liggen voor weinig!
|
||||
|
||||
Quote:
sommige mensen zijn gewoon eigenwijs
|
||||
|
||||
Heey jongens even tussendoor, ik wil zelf wel zo een grilletje hebben met dubbele lampen, het gaat me alleen om de grill, hoeft niet met onderlijst of lampen, wat vragen jullie daar voor?
|
|
|||
|
|||
Heren,
Mijn grill blijkt gewoon orgineel te zijn en heb er inmiddels lampen in. Nu inderdaad alleen nog de snoertjes en stekkertjes klaar maken. Bedankt voor al jullie reacties!
|
|||
|
|||
zijn gewoon verstralers die heb ik nog voor je liggen!!
|